רוני נאק
גם אם בעבר טענה לנד רובר כי המבנה של הדיפנדר החדש (שלדה אחודה להזכירם בניגוד לסולם ועליו מרכב של הדורות הקודמים) כי זה יהיה בלתי אפשרי ליצור גרסת פיק אפ של הדיפנדר החדש, המילים מוצאות את הגמישות שלהן. אתמול בראיון אמר ראש חטיבת פיתוח כלי הרכב ב-JLR, ברנש בשם ניק קולינס (אין קשר לפיל קולינס) כי לא רק שזה אפשרי ליצור גרסת טנדר של הדיפנדר אלא כי יש "דרישה מלמטה" ערה מאד של לקוחות שחייבים דיפנדר טנדר ועכשיו. כנראה שהנחשקות וערימות הכסף שהגלדיאטור מכניס ל-JEEP בכל זאת שכנעו את אנשי JLR לקחת דיסק ורתכת לסדנת הפיתוח.
קולינס גם אישר ואמר כי "אין הגבלות מבניות" ליצירת הטנדר וכי "אפשר ליצור פיק אפ משלדת מונקוק" – זאת למרות שמרבית הטנדרים הנפוצים בעולמנו השטוח נשענים על שלדת סולם ועליה בודי. "מתחילת הדרך אמרנו שהדיפנדר עתיד להיות משפחה של דגמים ואף הבטיח שיהיה כדאי לעקוב אחרי הפעילות ב-JLR בעניין הזה.
רוב הסיכויים שהטנדר יהיה על בסיס הדיפנדר 110 וכמוהו ינצל את מבחר מנועי הדיזל והבנזין החדשים המוצעים בו. יהיה זה ניחוש יותר מסביר כי לנד רובר תאריך את בסיס הגלגלים כדי להשאיר מקום סביר בקבינה וכן ליצור ארגז מטען שימושי מאחור. בהתחשב בכיוון היוקרתי אלי פונה הדיפנדר החדש – זה לא יהיה סביר שנראה "גרסת עבודה" ספרטנית של הטנדר הזה. כלי שיוכל להתחרות על ליבם של אנשי הבוש שמאוהבים בטויוטה היילקס או בסדרה 79 שעדיין עושה חיל במקומות הקשוחים יותר של הפלנטה.