תומר הדר
עם פתיחת תערוכת פרנקפורט, לנד רובר חושפת את מה שבחברה מכנים "הדיסקאברי האולטימטיבי". זה כביש? זה אולטימטיבי לשטח? ובכן, זה שילוב. לפי לנד רובר, הדיסקאברי SVX מצויד במנוע V8 בנזין ש"הושאל" ממדפי JLR, בנפח 5.0 ליטרים, המפיק 525 כוחות סוס בעזרתו האדיבה של מגדש על.
כדי לשדרג את יכולת השטח של הדיסקו SVX על פני הדגם הסטנדרטי, ה-SVX מצויד במערכת שבלנד רובר מכנים H-ARC שמאפשרת למתלים (הנפרדים) להיפתח לעוד כמה סנטימטרים בשטח ובמקביל גם לצמצם זוויות גלגול בכביש. הגלגלים והצמיגים כמובן גדולים מאלה של הדגם הסטנדרטי (275/55R20) וסוף סוף יש גם צמיגי שטח ראויים.

מטבע הדברים, יש נעילה אחורית ונעילה לדיפרנציאל המרכזי, כמו גם מיפוי מחודש של התיבה האוטומטית, בעלת שמונה מהירויות. כדי להבדיל בין SVX ודיסקו רגיל, יש פגושים שונים, מיגון גחון וווי גרירה בצבע כתום המסוגלים לעמוד במעמס של שש טונות כל אחד. והכנה לכננת, למי שממש רוצה.
