יום שני , 20 מאי 2019
ראשי » חדשות » 525 סוסים? לנד רובר דיסקברי SVX
לנד רובר דיסקברי SVX - הדיסקברי הכי קשוח עד היום? צילום: לנד רובר
לנד רובר דיסקברי SVX - הדיסקברי הכי קשוח עד היום? צילום: לנד רובר

525 סוסים? לנד רובר דיסקברי SVX

תומר הדר

עם פתיחת תערוכת פרנקפורט, לנד רובר חושפת את מה שבחברה מכנים "הדיסקאברי האולטימטיבי". זה כביש? זה אולטימטיבי לשטח? ובכן, זה שילוב. לפי לנד רובר, הדיסקאברי SVX מצויד במנוע V8 בנזין ש"הושאל" ממדפי JLR, בנפח 5.0 ליטרים, המפיק 525 כוחות סוס בעזרתו האדיבה של מגדש על.

 

 

כדי לשדרג את יכולת השטח של הדיסקו SVX  על פני הדגם הסטנדרטי, ה-SVX מצויד במערכת שבלנד רובר מכנים H-ARC שמאפשרת למתלים (הנפרדים) להיפתח לעוד כמה סנטימטרים בשטח ובמקביל גם לצמצם זוויות גלגול בכביש. הגלגלים והצמיגים כמובן גדולים מאלה של הדגם הסטנדרטי (275/55R20) וסוף סוף יש גם צמיגי שטח ראויים.

לנד רובר דיסקברי SVX - הדיסקברי הכי קשוח עד היום? צילום: לנד רובר
לנד רובר דיסקברי SVX – הדיסקברי הכי קשוח עד היום? צילום: לנד רובר

מטבע הדברים, יש נעילה אחורית ונעילה לדיפרנציאל המרכזי, כמו גם מיפוי מחודש של התיבה האוטומטית, בעלת שמונה מהירויות. כדי להבדיל בין SVX ודיסקו רגיל, יש פגושים שונים, מיגון גחון וווי גרירה בצבע כתום המסוגלים לעמוד במעמס של שש טונות כל אחד. והכנה לכננת, למי שממש רוצה.

לנד רובר דיסקברי SVX - הדיסקברי הכי קשוח עד היום? צילום: לנד רובר
לנד רובר דיסקברי SVX – הדיסקברי הכי קשוח עד היום? צילום: לנד רובר

צפו גם בזה

הונדה פספורט יוצאת לשטח - בתערוכת האוברלנד באריזונה. צילום: הונדה

הונדה פספורט אוברלנד

הונדה USA, החטיבה האמריקאית של הונדה מציגה רכב אוברלנדינג שמבוסס על דגם פספורט ומוכיחה שגם מי שלא מייצר רכבי שטח קשוחים יכול בהחלט לצאת למסע בשטח, קל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1 × four =