יום חמישי , 25 אפריל 2024
ליסינג פרטי לרכב חשמלי מעכשיו גם עם שירות הפרימיום של AVIS. צילום:שטח

רכב חשמלי בליסינג פרטי

מהפכת המכוניות החשמליות כבר כאן. זו עובדה. ב-2021 עלו על הכבישים בישראל כ-10,000 מכוניות חשמליות ממותגים שונים, חלקם וותיקים ומוכרים ואחרים חדשים וחדשניים, שמות שלא הכרנו או שמענו בעבר וחלקם ממש כובשים את השוק ומערערים סדר-קיים של עשרות שנים.

למכונית החשמלית יתרונות רבים, יתרונות שאתם בטח מכירים ויודעים להעריך כמו צמצום פליטת המזהמים במרכזי הערים. שזו תועלת חברתית מבורכת. יתרון משמעותי נוסף הוא הפחתה משמעותית של עלויות האחזקה. החל מאגרת רישוי של מאות שקלים בודדים, שחרור מלא מרכישת בנזין או סולר יקרים וכמובן טיפולים שוטפים זולים מאד. כמה זולים? אפילו 0 שקלים במקרים מסוימים בשנות הבעלות הראשונות.

ליסינג פרטי לרכב חשמלי מעכשיו גם עם שירות הפרימיום של AVIS. צילום:שטח

בנוסף לעלות האחזקה, או כפי שהתעשייה אוהבת לכנות זאת: "עלות בעלות כוללת", מופחתת מאד המכוניות החשמליות שיש היום בישראל  כבר מתחילות לבשר עידן חדש של קישוריות ופיצ'רים שלא היו בעבר אשר יוצרים חווית נהיגה ובעלות חדשות לגמרי.

אבל לצד היתרונות הרבים יש גם לא מעט חששות ומידע מטעה. כמו למשל מה יהיה שווי הרכב החשמלי בעוד שלוש או חמש שנים? האם ערכו ייפול במהירות של מקרר ממטוס (בגלל פיתוחים טכנולוגיים למשל) או האם ישמור על ערכו כי בעתיד החשמלי אף אחד לא ירצה רכב בנזין?

ומה זה העניין הזה של טווח הנסיעה? ולמה הוא שונה בחיים האמתיים מול ההצהרות הרשמיות של היצרנים?

ליסינג פרטי לרכב חשמלי מעכשיו גם עם שירות הפרימיום של AVIS. צילום:שטח

לפני שנענה על השאלות נספר לכם על מהפיכה נוספת המתרחשת בשוק הרכב הישראלי. הליסינג הפרטי. במודל הדומה מאד לזה הנהוג בארצות הברית, כבר לא צריך לקנות רכב חדש אלא אפשר להתחדש בו – ולשלם מעט מאד. לא צריך לקחת הלוואה מכבידה מהבנק ולהשתעבד לתשלומים חודשיים עבור מכונית שערכה יורד באחוזים רבים מדי חודש.

במודל של הליסינג הפרטי אתם משלמים מקדמה נמוכה של אלפי שקלים בודדים ואחריה תשלומים חודשיים שאינם מעיקים למשך שלוש שנים. בתום התקופה אפשר להחזיר את הרכב ולהתקדם לרכב החדש הבא וכך הלאה. מבלי להוציא עשרות או מאות אלפי שקלים על רכב חדש. בנוסף, בליסינג הפרטי תוכלו להוסיף חבילת שירות הכוללת גם טיפולים וגם את הביטוח. ואם יש יותר מנהג אחד בבית או נהג צעיר (במגבלות ההסכם) זה כבר הופך להיות למשתלם ממש.

ליסינג פרטי לרכב חשמלי מעכשיו גם עם שירות הפרימיום של AVIS. צילום:שטח

עכשיו בואו נחבר יחד את שתי המהפכות האלה ובנקודת המפגש שלהן נמצאת AVIS. הראשונה להציע תכנית פורצת דרך של ליסינג פרטי למכוניות חשמליות.

המודל הבסיסי נותר זהה אתם משלמים מקדמה נמוכה על אחד מהדגמים החשמליים שבהיצע ואחריה תשלום חודשי קבוע למשל 30 או 36 חודשים. בסוף התקופה הרכב יחזור לאוויס ללא התחייבות או תשלום נוסף. כך תוכלו, הלכה למעשה, להגן על עצמכם מחששות של ירידת הערך של הרכב. כל הסיכון הוא על חברת הליסינג.

ליסינג פרטי לרכב חשמלי מעכשיו גם עם שירות הפרימיום של AVIS. צילום:שטח

בנוסף, חבילת שירות פרימיום המתאימה לצרכים של מכונית חשמלית. למשל, במקרה נדיר של ריקון מוחלט של הסוללה – בו הרכב כבר לא נוסע כלל. אי אפשר להזמין גרר רגיל. צריך גרר מיוחד מכיוון שאסור להניף באוויר את הרכב החשמלי (הסוללה הגדולה נמצאת שם למטה). לאדם פרטי הגרר הזה יעלה אלפי שקלים. בליסינג הפרטי הוא כלול בחבילה. עוד כלול בחבילה הזו רכב חלופי שיהיה זמין לכם עד לפתרון הבעיה.

אם עד היום חששתם להצטרף לזרם של הישראלים שעוברים לנסיעה במכונית חשמלית, מודרנית וללא פליטת מזהמים. הליסינג הפרטי מאפשר לכם לעשות זאת לא רק באופן הנגיש ביותר אלא מגן עליכם מכל החששות שירדפו אחרי הרוכשים במזומן: ירידת ערך לא ידועה, אורך חיים של הסוללה, חששות לגבי חילוץ במקרה של תקלה ועוד ועוד. ככל שתשתית עמדות הטעינה ציבוריות מתרחבת והופכת גם נסיעה בינעירונית לדבר רגיל ואפשרי, ככל שהמכוניות עצמן מאפשרות טווחים של מאות קילומטרים בין טעינות ולאור הקלות וההנגשה של מהפכת הרכב החשמלי בליסינג הפרטי. אם אתם עדיין "על הגדר" ולא מסוגלים להחליט – ב-AVIS ימצאו לכם את הפתרונות.

למידע נוסף והצעת מחיר

ליסינג פרטי לרכב חשמלי מעכשיו גם עם שירות הפרימיום של AVIS. צילום:שטח

תוכן מקודם

Check Also

הממשל הסיני מזהיר: אתם מייצרים יותר מדי מכוניות

אחרי שנים של תמריצים וסובסידיות, כשברקע טענות שהממשל הופך את הרכב החשמלי לנשק מול המערב – מישהו במפלגה הקומוניסטית עוד שניה ילחץ על הבלמים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

13 − 3 =