יום שישי , 21 ינואר 2022
ראשי » חדשות » לקסוס NX כל חדש החל ב-289,900 שקלים
Lexus NX כל חדש החל ב-289,900 שקלים. צילום: לקסוס

לקסוס NX כל חדש החל ב-289,900 שקלים

רוני נאק

לקסוס החלה היום לשווק בישראל את הדור החדש של רכב הפנאי NX. לפי לקסוס ה-NX החדש, ש-95% מהחלקים בו חדשים לגמרי, מבשר על כיוונים חדשים בעיצוב החיצוני והפנימי, מערכות הנעה חדשות – ובכלל זה מערכת היברידית פלאג אין לראשונה בלקסוס, שיפורים דינמיים שמעניקים חוויית נהיגה מתגמלת ומחוברת יותר, מולטימדיה חדישה ומתקדמת עם קישוריות מהדור הבא ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות לבטיחות ונוחות.

Lexus NX כל חדש החל ב-289,900 שקלים. לראשונה גרסת פלאג אין עם 303 כ"ס. צילום: לקסוס

בהשוואה לדור הראשון שלו, האורך הכולל גדל ב-20 מ"מ, בסיס הגלגלים ב-30 מ"מ, הרוחב ב-20 מ"מ והגובה ב-5 מ"מ. עיצוב הפנים והדשבורד חדש ועוקב אחרי פילוסופיית עיצוב חדשה-ישנה מהמסורת היפנית עם הפרדה בין איזור הנהג לנוסע שלידו וכרגיל בלקסוס רמת החומרים גבוהה והביצוע בהתאם. ה-NX החדש הוא דגם לקסוס הראשון שמאובזר במערכת פתיחת דלת אלקטרונית חכמה (e-latch). מערכת אלקטרונית זו מחליפה את ידית הדלת הפנימית המוכרת עם מתג של כפתור לחיצה הנמצא ליד משענת היד בפאנל הדלת. 

Lexus NX כל חדש החל ב-289,900 שקלים. קוקפיט דיגיטלי כל חדש עם פיקוד קולי. צילום: לקסוס

הרכב ההיברידי פלאג אין הראשון שלה (PHEV), ה-+NX 450h החדש . כולל מנוע בנזין היברידי 2.5 ליטר וסוללת ליתיום-יון נטענת עם 18 קוט"ש. מנוע חשמלי אחורי נוסף מאפשר ביצועים טובים יותר הודות להנעה של כל הגלגלים. מערכת הפלאג אין מייצרת 306 כוח סוס והיא צפויה להעניק האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בקצת יותר משש שניות. לעומת זאת, פליטות ה- CO2 (מחזור משולב WLTP) של פחות מ-30 גרם/ק"מ וצריכת דלק של כ-1.1 ליטר ל-100 ק"מ אמורות להיות הטובות בקטגוריה של ה-NX. אם הנתונים האלה נשמעים לכם מוכרים זה בסדר. כי מדובר במערכת הנעה זהה לזו שבטויוטה ראב-4 פלאג-אין. טווח הנסיעה במצב חשמלי עומד על 70 ק"מ ונהיגה במצב חשמלי בלבד במהירויות של עד 135 קמ"ש.

Lexus NX כל חדש החל ב-289,900 שקלים. העיצוב חדש אבל מצליח לשמור על הזהות המותגית של LEXUS. צילום: לקסוס

גרסת ההנעה השניה היא NX 350h ההיברידית.  למערכת 25% יותר הספק לעומת המערכת בדגם הנוכחי, עם הספק מרבי של-244 כוח סוס והאצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-7.7 שניות בדגמי ה 4X4 ו 8.7 שניות בדגמי ההנעה הקדמית. בד בבד, היא מפחיתה גם את פליטות ה- CO2 בכ-10%. ה-NX 350h ישווק עם הנעה קדמית או הנעה של כל הגלגלים. כושר הגרירה של הדגם בהנעה קדמית עלה ל-1500 ק"ג והוא דומה לכושר הגרירה של גרסת ההנעה של כל הגלגלים 4X4.

בנוסף מצוידת לקסוס NX החדשה פלטפורמת מולטימדיה חדשה עם ממשק מהיר ואינטואיטיבי יותר, סייען קולי חדש ומסך מרשים בממדים של 14 אינץ'. חבילת הבטיחות היא מהדור השלישי והמתקדם ביותר של לקסוס עם תפקודים אקטיביים מורחבים.

Lexus NX כל חדש החל ב-289,900 שקלים. ממשק קארפליי על מסך 14 אינץ'. נייס! צילום: לקסוס

דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל: "ה-NX זכה להצלחה ומשך למותג לקוחות – רבים מהם חדשים – וזאת הודות לשילוב בין יוקרה, עיצוב דינאמי ייחודי, מרגש ומתוחכם ודינמיקת נהיגה מהנה. על מנת לספק מוצר חדש ואטרקטיבי ללקוחות שמצפים היום להרבה יותר מהרכב שלהם, לקסוס המציאה מחדש את ה-NX. אנו מעריכים כי הדור השני שלו, שנוחת כעת באולמות התצוגה, ימשיך את ההצלחה ויימכרו ממנו למעלה מ-1,000 רכבים עד סוף השנה".

גרסאות ומחירים:

Kyushu – על שם מפעל הייצור עטור הפרסים והשבחים של לקסוס ביפן. רמת האבזור כוללת: מערכת מולטימדיה עם מסך מגע "14, חישוקי "18, מושבים קדמיים חשמליים מעור Tahara, חימום מושבים קדמיים, חבילת הבטיחות LSS+, חלון גג חשמלי, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, חלונות אחוריים כהים, מצלמת 360, תא מטען חשמלי, כוונון גלגל הגה חשמלי, התראה על שטחים מתים ומערכת ה-E-Latch.

 

Hadori – על שם טכנולוגיית הפוליש הייחודית לייצור חרבות, הלקוחה מהמסורת היפנית. רמת האבזור כוללת בנוסף: הנעה כפולה AWD (בדגמי ה-NX350h בלבד), חלון גג פנוראמי (בדגמי ה-NX350h בלבד), אוורור למושבים הקדמיים, 3 זיכרונות למושב הנהג, מושבים מעור טבעי ותאורת אווירה בעלת 64 גוונים.

 

F-Sport – רמת האבזור כוללת בנוסף: חישוקי "20, חבילת עיצוב F SPORT, מתלים אדפטיביים AVS, תאורה חכמה אדפטיבית AHS, תצוגה עילית HUD כולל גלגל הגעה עם פקדי מגע.

 

  Kyushu Hadori F-Sport
NX 350h 289,900 ₪ 312,900 ₪  
NX 450h+ 324,900 ₪ 335,900 ₪ 359,900 ₪

 

Lexus NX כל חדש החל ב-289,900 שקלים. צילום: לקסוס

 

צפו גם בזה

מבחן דרכים לקסוס NX 350h

דור שני וכל חדש של רכב הפנאי המהודר מלקסוס. אותה נוסחה מוכרת בביצוע הרבה יותר טוב.לקסוס NX החדשה פרמיום עם צריכת דלק חסכונית, ביצועים טובים ופינוקים כבר מהבסיס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *