יום שלישי , 19 מרץ 2024
קשה להאמין שהמנוע סטנדרטי: LUMA משחרת לטרף

וולאר משופאר?!? הסדנה שמרחיבה את הוולאר

תומר הדר

פייר, כולם משפרים ריינג' רובר. אחרי הכל, יש שם מה לשפר: מנועי ה 8V, המתלים, הפנים. ורק לוולאר בקושי מתייחסים. ובכן, לא עוד: סדנת LUMA משיקה קיט שמיועד לקחת את הוולאר ו..להרחיב אותו. אז נכון, יתכן בהחלט שכשדיברנו על לקחת רכב ולשפר אותו כמו שצריך לא ממש דיברנו על בודיקיט שמוסיף לא פחות מ100 מילימטרים לרוחבו של הוולאר, אבל היי: זה וולאר, יש מי שמשפר אותו ויש מי שיקנה.

luma וולאר
וולאר משופאר. LUMA מרחיבה את הוולאר, אך לא את ההספק

הקיט של LUMA  שהופך את הוולאר ל CLR GT כולל, לצד הכנפיים המנופחות, גם פגוש קדמי שכולל ספליטר תחתון, גריל קדמי שונה וגם פתחי איוורור למכסה המנוע כמו גם חצאיות צד, ספוילר אחורי ודיפיוזר שתוחם צינורות פליטה שמנמנים. מכיון שהגוף התרחב, גם הגלגלים צריכים להתאים – לכן LUMA מספקת סט חישוקי 22 אינץ' שעוטים צמיגי 305/35, מידה לא רעה אם יש לך למשל למבורגיני אוונטאדור. בפנים השינוי צנוע: הגה שונה, דוושות אלומיניום וזהו. וכעת לחלק המרתק: המנוע, שהיותו מוגדש אמורה לסייע בקלות להפיק ממנו עוד כמה סוסים. ובכן: לא. לעת עתה LUMA  לא נוגעת במנוע. בעתיד הם ייצרו קיטים שישחקו עם הגדישה אך כרגע זה פשוט לא קורה. למה LUMA?

הרבה ישבן
פגוש עמוק, צינורות פליטה, הוולאר של LUMA מוכן לקרב

Check Also

ג'נסיס GV70 עולה להרים

מועמד לא צפוי לחבילת שיפורי שטח. ג'נסיס GV70 מקבל קיט נאה מסדנה גרמנית וגם מגלשי סקי בקאסטומציה ייעודית לג'נסיס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

thirteen + thirteen =