תומר הדר
דלק מוטורס, יבואנית מאזדה נערכת במרץ לקראת תחילת שיווקו של מאזדה CX-3. בימים האחרונים עלה קמפיין רשתי ראשון לשיווק ראשוני של CX-3 בפייסבוק, אשר מיועד, ככל הנראה, להסב את תשומת לבם של קונים ראשונים לחשיפת מאזדה CX-3. בהתחשב בעיתוי הפרסומים בפייסבוק, "שטח" מהמר שמדובר בשבועות ספורים עד להגעתו של CX-3 פיזית אלינו.
מאזדה CX-3נחשב לאחד מדגמי מאזדה המצליחים בעולם – אך לישראל CX-3 מבושש להגיע, בין היתר ככל הנראה עקב סוגיות הנוגעות לביקוש ברמה העולמית ולתמחור, וזאת למרות שמדובר בדגם וותיק למדי. בכך בעצם נעדרה מאזדה מאחד מפלחי השוק החשובים בישראל – של רכבי הכביש שטח הקטנים. כעת, כאמור, יש למה לצפות.