יום שישי , 19 אפריל 2024
אייפד 3 החדש מאפל יציג מסך ברזולוציה משופרת, מעבד עם ארבע ליבות וישווק בישראל תוך חודש! צילום: אפל

אייפד 3 – בישראל תוך חודש!

אייפד 3 החדש מאפל יציג מסך ברזולוציה משופרת, מעבד עם ארבע ליבות וישווק בישראל תוך חודש! צילום: אפל

השבוע עשה ה-wall street journal סדר בחרושת השמועות סביב השקת האייפד 3 הקרבה. העניין נבדק על-ידי מערכת אתר "שטח" בעקבות טיפ ממקור בכיר בחברה מרכזית המשווקת את הטבלטים האלו בישראל.

אם נסכם את עיקרי הדברים מדובר בכמה נושאים – חלקם ריאליים, אחרים פחות. ראשית מדובר בחיבור לרשת LTE הסופר מהירה. זו רשת סלולארית בפס רחב, המהירה עד פי 10 מהרשת הנוכחית בישראל (חיבור שכבר קיים במוטורולה XOOM), וזה חשוב לצ'יטוטים ומשחקי רשת מרובי-משתתפים לגיימרים. אותם גיימרים יהנו משירותיו של מעבד A6 חדש בעל ארבע ליבות (יש שמעריכים כי הוא עשוי להגיע לאייפד 3 עוד לפני שישולב באייפון 5 שבדרך), מסך "רטינה" בעל רזולוציית HD מדהימה של 2048X1536.

אייפד 3 החדש מאפל. סוללה חזקה יותר תקנה זמן הפעלה ממושך - אבל העובי כנראה שיגדל. אייפד 3 החדש תוך חודש בישראל. צילום: אפל

עוד נוגעת חרושת השמועות על גרסה מוקטנת של אייפד בעל מפרט זהה אבל עם מסך 8 אינץ'. במקביל להצגת אייפד 3, צפויה אפל להוריד את המחיר של אייפד 2 מתחת ל-400 דולרים. דווקא לגבי מערכת ההפעלה הנוכחית  5OS, נשמר שקט תעשייתי – וייתכן כי דווקא בתחום הזה נראה הפתעה.

לפי העיתון האמריקאי הנחשב ועתיר הקשרים צפויה אפל לחשוף את אייפד 3 ב-7 למרץ – בעוד כשלושה שבועות. אם זה יתגלה כנכון, והמידע מהמקור הישראלי יוצלב – הרי שנראה את אייפד 3 אצלנו תוך חודש.

Check Also

מבחן דרכים יונדאי i10 ידנית

בזמן שאת תשומת הלב גונבות המכוניות החשמליות, ממשיכה יונדאי i10 לספק אלטרנטיבה מצוינת לתחבורה פרטית במחיר הגיוני – אולי המחיר ההגיוני האחרון שנותר בשוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

4 × two =