יום ראשון , 28 אפריל 2024
יונדאי אלנטרה כבסיס לשיפורים? בקוריאה זה טבעי. צילום: KCB

קוריאנים עם כנפיים

רוני נאק

כשאנחנו חושבים על יצרניות הרכב הקוריאניות לרוב ההקשר הוא של רכב משפחתי מהליסינג או איזו מיני קטנה וזולה. לפעמים הדופק של הלב מקבל מעט יותר קצב עם גג שמש פנוראמי או מאותתי LED במראת הצד. בסופו של דבר, למרות שיונדאי וקיה מובילות את מכירות הרכב בישראל – מרבית הדגמים שלהן תכליתיים למדי. נכון…יש את דגמי ה-N שיונדאי חזרה לשווק המביאים מעט יותר אודם ללחיים, ולקיה היה את הסטינגר – שהיבואן המקומי מעדיף להדחיק.

ובכל זאת, נוע תנוע. אם לנו קשה לדמיין את יונדאי אלנטרה הייבריד כפלטפורמה לשיפורים, או סונטה כבסיס מעניין לקאסטומציה – בקוריאה עצמה וגם בארה"ב יש סצינת שיפורים שלא תבייש את זו של ה-JDM ביפן. הכירו את KDM.

לפני הכל הדמיה של איך עשוי להיראות PONY מימני סדרתי. אהבנו! צילום: KCB

 

• מפלצת המימן של יונדאי

קיה סטינגר היה בונבון אמיתי. אצלנו ללא פוטנציאל. כאן במיטבה. צילום:KCB

 

למנהל המקועקע. יונדאי סונטה יורדת לרצפה ומתרחבת. צילום: KCB

 

גם דגמי ג'נסיס לא נמלטים מהיד היצירתית של הסדנאות הקוריאניות. כאן ג'נסיס קופה מטופלת היטב. צילום: KCB

 

גם בארה"ב יונדאי אלנטרה מקבלת אהבה והנמכה. צילום: KCB

 

אמביאנס של גולף GTi – יונדאי i30N בלוק אירופאי שלא היינו מגרשים מהחניה. צילום:KCB

Check Also

הממשל הסיני מזהיר: אתם מייצרים יותר מדי מכוניות

אחרי שנים של תמריצים וסובסידיות, כשברקע טענות שהממשל הופך את הרכב החשמלי לנשק מול המערב – מישהו במפלגה הקומוניסטית עוד שניה ילחץ על הבלמים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

18 − 13 =