רוני נאק
כשאנחנו חושבים על יצרניות הרכב הקוריאניות לרוב ההקשר הוא של רכב משפחתי מהליסינג או איזו מיני קטנה וזולה. לפעמים הדופק של הלב מקבל מעט יותר קצב עם גג שמש פנוראמי או מאותתי LED במראת הצד. בסופו של דבר, למרות שיונדאי וקיה מובילות את מכירות הרכב בישראל – מרבית הדגמים שלהן תכליתיים למדי. נכון…יש את דגמי ה-N שיונדאי חזרה לשווק המביאים מעט יותר אודם ללחיים, ולקיה היה את הסטינגר – שהיבואן המקומי מעדיף להדחיק.
ובכל זאת, נוע תנוע. אם לנו קשה לדמיין את יונדאי אלנטרה הייבריד כפלטפורמה לשיפורים, או סונטה כבסיס מעניין לקאסטומציה – בקוריאה עצמה וגם בארה"ב יש סצינת שיפורים שלא תבייש את זו של ה-JDM ביפן. הכירו את KDM.





