יום חמישי , 1 מאי 2025
184,000 שקלים לפיג'ו 3008 עם מנוע הטורבו המעודכן, יותר הילוכים בתיבה וחבילת איבזור "פרימיום". צילום: פיג'ו
184,000 שקלים לפיג'ו 3008 עם מנוע הטורבו המעודכן, יותר הילוכים בתיבה וחבילת איבזור "פרימיום". צילום: פיג'ו

פיג'ו 3008 מתעדכנת

רוני נאק

לובינסקי יבואנית פיג'ו, סיטרואן ו-MG החלה לשווק את רכב הפנאי פיג'ו 3008 עם מנוע בנזין טורבו מעודכן בנפח 1.6ל' עם תפוקה של 180 כ"ס ו-25.5 קג"מ. בנוסף גם תיבת ההילוכים הוחלפה לתיבת 8 ההילוכים של AISIN היפנית. החלפת מערכת ההנעה משפרת את צריכת הדלק (עפ"י נתוני החברה ותקן WLTP החדש והמחמיר) ל-17.9 ק"מ/ל' ומעבירה את הרכב לדרגת זיהום 4.

184,000 שקלים לפיג'ו 3008 עם מנוע הטורבו המעודכן, יותר הילוכים בתיבה וחבילת איבזור "פרימיום". צילום: פיג'ו
184,000 שקלים לפיג'ו 3008 עם מנוע הטורבו המעודכן, יותר הילוכים בתיבה וחבילת איבזור "פרימיום". צילום: פיג'ו

מבחן דרכים פיג'ו 3008 דיזל

יונדאי איוניק – חכמת ההמונים

כצפוי גם הביצועים השתפרו עם מהירות מירבית של 219 קמ"ש ו-8.8 שניות ל-100 קמ"ש. בשלב ראשון תשווק לובינסקי את ה-3008 עם המנוע העדכני רק ברמת איבזור "פרימיום" הגבוהה. זה אמנם מציב תג מחיר של 184,000 שקלים אבל מכיל רשימה ארוכה של איבזור בטיחות אקטיבי מקורי, איבזור נוחות רב כמו דלת אחורית חשמלית, ריפודי עור משולבים עם בד, מושבים מחוממים והזחה חשמלית למושב הנהג, חישוקי 19 אינץ', גג שמש פנוראמי ועוד.

184,000 שקלים לפיג'ו 3008 עם מנוע הטורבו המעודכן, יותר הילוכים בתיבה וחבילת איבזור "פרימיום". צילום: פיג'ו
184,000 שקלים לפיג'ו 3008 עם מנוע הטורבו המעודכן, יותר הילוכים בתיבה וחבילת איבזור "פרימיום". צילום: פיג'ו

Check Also

מנוע V8 סיני

GWM גנבה את ההצגה בתערוכת שנגחאי ומפתיעה עם מערכת PHEV שבמרכזה מנוע V8 ראשון כל-חדש ועתיר טכנולוגיה. מערכת הנעה שתשולב בדגמי הדגל של היצרנית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *