יום שני , 18 נובמבר 2019
ראשי » חדשות » רנו קולאוס תחזור לישראל?
רנו קולאוס מוצגת בשוק האירופאי - משם הדרך לישראל קצרה למדי. רכב פנאי ראשון של רנו עם 7 מושבים והרבה מהמשותף עם ניסאן אקסטרייל. צילום: רנו
רנו קולאוס מוצגת בשוק האירופאי - משם הדרך לישראל קצרה למדי. רכב פנאי ראשון של רנו עם 7 מושבים והרבה מהמשותף עם ניסאן אקסטרייל. צילום: רנו

רנו קולאוס תחזור לישראל?

תומר הדר

רנו חושפת את הקולאוס החדש בגרסה המיועדת לשיווק באירופה. כזכור, בשנה שעברה חשפה רנו את הקולאוס בגרסה שיועדה בין היתר לסין ולאוסטרליה וכעת מוצגת הגרסה האירופית, שיבואה לישראל נבחן על ידי קבוצת קרסו.

רנו קולאוס מוצגת בשוק האירופאי - משם הדרך לישראל קצרה למדי. רכב פנאי ראשון של רנו עם 7 מושבים והרבה מהמשותף עם ניסאן אקסטרייל. צילום: רנו
רנו קולאוס מוצגת בשוק האירופאי – משם הדרך לישראל קצרה למדי. רכב פנאי ראשון של רנו עם 7 מושבים והרבה מהמשותף עם ניסאן אקסטרייל. צילום: רנו

בשונה מדגמי רנו רבים, הקולאוס אינו מיוצר בצרפת או ספרד, אלא בפס יצור משותף לרנו וסמסונג בקוריאה. הקולאוס האירופי יצויד במנוע הדיזל המוכר של רנו-ניסאן, שמותקן בין היתר בניסאן X TRAIL המשווק בישראל – המפיק 128 כוחות סוס. לצידו יוצע ללקוחות באירופה מנוע טורבו דיזל נוסף, בנפח 2.0 ליטרים, המפיק 173 כוחות סוס.

רנו קולאוס מוצגת בשוק האירופאי - משם הדרך לישראל קצרה למדי. רכב פנאי ראשון של רנו עם 7 מושבים והרבה מהמשותף עם ניסאן אקסטרייל. צילום: רנו
רנו קולאוס מוצגת בשוק האירופאי – משם הדרך לישראל קצרה למדי. רכב פנאי ראשון של רנו עם 7 מושבים והרבה מהמשותף עם ניסאן אקסטרייל. צילום: רנו
מבחן דרכים ניסאן אקסטרייל
מבחן דרכים רנו קדג'אר

רשימת הציוד הסטנדרטי ללקוחות באירופה כוללת מסך 7 אינץ'. קישוריות מלאה, מסך 8.7 אינץ', מערכת בלימה אוטונומית, מערכת  BLIND SPOT וגם התראה מפני סטיה מנתיב (נקווה שכל אלו יישארו בגרסה המקומית).

רנו קולאוס מוצגת בשוק האירופאי - משם הדרך לישראל קצרה למדי. רכב פנאי ראשון של רנו עם 7 מושבים והרבה מהמשותף עם ניסאן אקסטרייל. צילום: רנו
רנו קולאוס מוצגת בשוק האירופאי – משם הדרך לישראל קצרה למדי. רכב פנאי ראשון של רנו עם 7 מושבים והרבה מהמשותף עם ניסאן אקסטרייל. צילום: רנו

צפו גם בזה

יונדאי קונה חשמלית פותחת

חותכים את שווי השימוש

הטבות רבות נוספות לעובדים שיבחרו במכוניות חשמליות או בתחבורה ציבורית - בגרמניה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

two × 4 =