יום שישי , 26 אפריל 2024
בוקר טוב! עדכון התוכנה החדש שלך הוריד 10% מנפח הסוללה. בעלי הרכבים תובעים המדינה חושדת בהתחמקות מריקול. צילום: טסלה
בוקר טוב! עדכון התוכנה החדש שלך הוריד 10% מנפח הסוללה. בעלי הרכבים תובעים המדינה חושדת בהתחמקות מריקול. צילום: טסלה

עלילות TESLA במערב

רוני נאק

טסלה והעומד בראשה – אילון מאסק – הם לגמרי יצרנים של סיפורים נהדרים. מתיאוריות קונספירציה מרחיקות לכת ועד ליציאות מטופשות של המייסד ("PEDO" ביניהן) שעלו לו מיליונים. כך או אחרת מדובר במקור שתמיד כיף לחזור אליו כי תמיד בטוח שתמצאו שם סיפור פיקנטי.

עדכון התוכנה האחרון של טסלה מגביל את הטעינה ל-90% ומצקר את טווח הנסיעה בעשרות קילומטרים. צילום: טסלה
עדכון התוכנה האחרון של טסלה מגביל את הטעינה ל-90% ומצקר את טווח הנסיעה בעשרות קילומטרים. צילום: טסלה

הפעם זה הגיע בעקבות "עדכון תוכנה" שטסלה הריצה אלחוטית דרך הרשת לבעלי מודל S ו-X – כן כן בדיוק כמו העדכונים של הסאמסונג שלך – דבר שאינו חריג בעולמנו הטכנולוגי וגם נעשה כמה פעמים בעבר. הרי אנו תמיד רוצים שנהיה הכי מעודכנים שאפשר לא? אלא שהפעם התעוררו חסידי טסלה לא רק לקול ציוץ הציפורים אלא גם לעובדה שתקרת הטעינה של המצברים שלהם נקבעה ל-90%. ובקצרה הם איבדו 10% מנפח הסוללה מה שלא מאד שימח אותם. טסלה מצידה טענה שזה צעד הכרחי כדי להגן על המצברים, הרשויות בארה"ב טוענות שזה צעד של טסלה שנועד לחמוק מקריאה חוזרת – RECALL – שנדרשה לעשות. מפה לשם בעלי טסלה רבים התאגדו והם תובעים. כך פורסם בסוכנויות הידיעות –  כי כיף באמריקה.


הסיפור השני הוא של איימי דידי – מהנדסת תוכנה, הבעלים של טסלה 3 חדשה ובעלת עניין בפירסינג וקעקועים. איימי החליטה להפריד את שבב ה-RFID שבמפתח האלחוטי שבטסלה (מוטמע בצורה של כרטיס אשראי) ושתלה אותו מתחת לעור באמת יד ימין. אבל…יש קטצ'. אחרי הניתוח איימי גילתה כי טווח הזיהוי של השבב על ידי הרכב התקצר מאד והיא צריכה כמעט להצמיד את היד לדלת כדי שזו תיפתח. נו שויין.

Check Also

קיה אוסטרליה: טנדר חשמלי זה לא פתרון

הראשון מתוך תעשיית הרכב שיוצא פומבית נגד דגם חשמלי חדש שחברתו עתידה לשווק. מנכ"ל קיה אוסטרליה מעז להצביע על המלך העירום האם זה יהיה סוף הקריירה שלו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

twelve − 6 =