יום שני , 16 ספטמבר 2019
ראשי » חדשות » יונדאי איוניק – מתעדכן
יונדאי איוניק מתעדכן. הרכב הנמכר בישראל מקבל שורה של שיפורים. החל ב-136,900 שקלים. צילום: יונדאי
יונדאי איוניק מתעדכן. הרכב הנמכר בישראל מקבל שורה של שיפורים. החל ב-137,900 שקלים. צילום: יונדאי

יונדאי איוניק – מתעדכן

שטח

כלמוביל יבואנית יונדאי בישראל משיקה את מתיחת הפנים של יונדאי IONIQ;  הרכב הנמכר ביותר לשנת 2018 בישראל עם כ-10,181 רכבים ועם מסירות של כ-24,880 במצטבר עד היום מתחילת ההשקה בשנת 2017.

מתיחת הפנים כוללת שינויי עיצוב הפנסים, סבכה קידמית מעוצבת חדשה המאפיינת את המראה המותגי החדש של יונדאי. בנוסף נעשו שינויים קלים בחלקו האחורי של הרכב. פנים הרכב קיבל עיצוב עדכני הכולל שינוי בקונסולה המרכזית אשר מעוצבת בקווים אחידים וזורמים עם מסך צף ותוספת של בלם יד חשמלי.

יונדאי איוניק מתעדכן. הרכב הנכמר בישראל מקבל שורה של שיפורים. החל ב-136,900 שקלים. צילום: יונדאי
יונדאי איוניק מתעדכן. מסך מולטימדיה צף וממשקים לאנדרואיד וקארפליי. החל ב-137,900 שקלים. צילום: יונדאי

מתיחת הפנים כוללת בגרסת Premium תוספת של חלונות כהים, בלם יד חשמלי הכולל פונקציית עמידה בפקקים Auto Hold, מתגי שליטה TOUCH למולטימדיה ומערכת המיזוג אויר, מנופים בהגה להעברת הילוכים, שמשות כהות מאחור, מגוון של 7 צבעים לבחירה, אפשרות בלימה רגנרטיבית ממנופי העברת ההילוכים בהגה במצב ECO ומערכת מולטימדיה מקורית מהיצרן עם מסך 8 אינץ' הכוללת חיבורי Android Auto  ו – Apple Carplay לשיקוף מכשיר הטלפון במסך. גרסת Supreme מקבלת בנוסף חיישני חניה היקפיים (קדמיים ואחוריים), תאורת LED קדמית ראשית ואחורית מלאה.

יונדאי איוניק מתעדכן. הרכב הנכמר בישראל מקבל שורה של שיפורים. החל ב-136,900 שקלים. צילום: יונדאי
יונדאי איוניק מתעדכן. חזית חדשה בהתאם למראה המותגי העדכני.החל ב-137,900 שקלים. צילום: יונדאי

בתחום הבטיחות יונדאי IONIQ עדיין הינה מהמשפחתיות הבטוחות בישראל כשגרסת האיוניק Premium זוכה לציון הבטיחות המקסימלי – 8. תמצאו בה מערכת בלימת חירום אוטונומית – AEB, הינה מערכת בטיחות אקטיבית מתקדמת המתריעה בפני הנהג על מצב חירום מלפנים המערב כלי רכב או הולך רגל. המערכת מסוגלת להאט את הרכב עד כדי עצירה מלאה, בהתאם למהירות הנסיעה. מערכת סיוע אקטיבית חכמה לשמירה על נתיב נסיעה – LKAS, אשר מתריעה בחיווי  קולי וויזואלי בעת סטייה מנתיב הנסיעה ללא איתות ואף מפנה קלות את גלגל ההגה חזרה לכיוון הנתיב. מערכת DAA המתריאה על ערנות הנהג. המערכת מנטרת את דפוסי הנהיגה כדי לסייע בזיהוי נהג עייף ולמנוע תאונות פוטנציאליות. המערכת מנתחת אותות רכב שונים, כגון זווית ההיגוי, מומנט ההיגוי, מיקום הרכב בנתיב ובזמן הנסיעה. בנוסף, הנהג יכול לשנות את הגדרת המשתמש לבחירת רגישות המערכת. אם המערכת מזהה דפוסי נהיגה של עייפות, היא תזהיר את הנהג באמצעות חיווי קולי והודעה על לוח התצוגה המסך. מערכת SCC;  בקרת שיוט חכמה המגיבה בהתאם לתנאי הכביש, מאטה בעת הצורך לפי מהירות הרכב מלפנים ומאיצה בחזרה למהירות שהוגדרה.

להורדת המפרט המלא של יונדאי איוניק החדשה

גרסת Supreme– כוללת בנוסף גם מערכת להתראה על רכב בשטח מת – BSD. מערכת זו  נועדה להתריע על רכב מתקרב בנתיב המקביל (בזווית בה שדה הראייה אינו קיים). המערכת מזהה רכב ומהירותו בנתיב אחר ומתריעה בפני הנהג ויזואלית וקולית על רכב ב"שטח מת", על ידי חיווי מהבהב במראות הצד והתראה קולית, במידה ומופעל איתות למעבר נתיב ומערכת RCTA  –  מערכת התראה על רכב חוצה מאחור; בעזרת חיישני המכ"ם של המערכת היא עוקבת אחר התנועה המתקרבת משני צדי הרכב בעת יציאה מחניה. אם מערכת ה- RCTA מגלה רכב מתקרב, תופיע אזהרה קולית ואזהרה חזותית המוצגת על המסך.

יונדאי איוניק מתעדכן. הרכב הנכמר בישראל מקבל שורה של שיפורים. החל ב-136,900 שקלים. צילום: יונדאי
יונדאי איוניק מתעדכן. ספויילר אחורי ונגיעות עיצוב חדשות. החל ב-137,900 שקלים. צילום: יונדאי

בנוסף יונדאי IONIQ מגיעה עם 7 כריות אוויר, כולל כרית אוויר לברכי הנהג. מערכת בלמים עם ABS, מערכת בקרת יציבות ESP, מערכת אלקטרונית לחלוקת כח בלימה EBD ומערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים TPMS לכל צמיג בנפרד.

צריכת הדלק על פי נתוני יצרן בבדיקות מעבדה עומדת על 4.4 ליטר ל- 100 ק"מ בנהיגה עירונית, ו- 4.1 ליטר ל- 100 ק"מ בנהיגה בינעירונית.  ל-IONIQ ההיברידית ציון ירוק 2 ופליטת CO2 העומדת על 92 גרם לק"מ. מערכת ההנעה ההיברידית של ה-IONIQ מציעה הספק משולב של 141 כוחות סוס ו-27 קג"מ

 

ל-IONIQ אבזור עשיר הכולל בגרסת PREMIUM מראות בצבע הרכב, פנסי איתות במראות, DRL תאורה לנסיעה ביום, בקרת אקלים מפוצלת, פתחי מיזוג למושב האחורי, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, SMART KEY – כניסה והנעה ללא מפתח, לוח שעונים עם צג מידע דיגיטלי, חישוקים מסגסוגת קלה 17 אינץ', גלגל הגה וידית הילוכים מצופה עור, חיישן אורות, דיבורית BT, מצלמה אחורית ואפשרות לנטרול מיזוג אוויר במושב לצד הנהג. גרסת SUPREME כוללת בנוסף לוח שעונים SUPER VISION בעיצוב משתנה בהתאם למצבי הנהיגה, מושב נהג עם כוונון חשמלי, קיפול מראות חשמלי, חיישני חניה היקפיים מקוריים ופנסי LED אחוריים.

מחירים:

דגם מחיר
PREMIUM 137,900
SUPREME 140,900

צפו גם בזה

זה מה שמרגש אותנו. יחידת הנעה חשמלית עם שני הילוכים שנותנת יותר חיסכון וביצועים. צילום: ZF

הנעה חשמלית הדור הבא

ZF חושפת יחידת הנעה חשמלית עם 2 הילוכים וגמישות ליישומי רכב רבים - מקופקטיות ועד ספורטיביות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

twelve − ten =