רוני נאק
אילון מאסק, מנכ"ל טסלה והבעלים של טוויטר, מצא עצמו בין הפטיש לסדן. יש אומרים שאפילו סינדל עצמו ברכישת טוויטר ועתה, כבעלים של מדיה חברתית מרכזית, הוא מודע (דרך הארנק) בחשיבות העסקית של הפרסום. מאסק אמר לכלי התקשורת בארה"ב כי לראשונה בתולדותיה הקצרים, טסלה מוכנה "לנסות פרסומות ולבחון את התוצאות". זאת רק שנים ספורות אחרי שצוטט ב-2019 כאומר שהוא "שונא פרסומות" ומעדיף לנצל את התקציבים האדירים הדרושים לפרסום יעיל, כדי לפתח מוצר טוב יותר.

מאסק הודה באסיפת בעלי המניות האחרונה שבה הוצגו התוצאות הרבעוניות של טסלה, כי בהחלט ייתכן שלקוחות רבים לא מודעים למחירים הנמוכים החדשים של רכבי טסלה וגם אינם מודעים לפונקציונאליות וליכולות יוצאות הדופן של כלי הרכב שלו.
"מצפים ממני עתה לומר שפרסום הוא אדיר וכי על כולם לעשות זאת" אמר מאסק באסיפת בעלי המניות מוקדם יותר בטקסס. "ננסה מעט פרסום ונראה איך זה הולך".
• טסלה בצרות וזה ישפיע גם עליך

ההודעה הזו לא באמת צריכה להפתיע שכן טסלה שינתה אסטרטגיה באופן ברור מאד לעין. במידה רבה זה משקף את נפחי היצור הגדולים שלה למול הירידה העולמית בביקושים וצמיחה של תחרות רבה הנוגסת במוצריה, (הוותיקים במונחי עולם הרכב בו מתמחזרים דגמים כל שלוש-ארבע שנים) בין אם זה המותגים הסיניים העולים שמציעים אלטרנתיבה זולה יותר לרכב חשמלי או מותגי הפרימיום המסורתיים, מרצדס בראשם, המציעים רכבי עלית חשמליים יקרים ויוקרתיים יותר.