יום ראשון , 28 אפריל 2024
"יש לקוחות שלא מודעים למחירים החדשים ולכל הפיצ'רים שלנו" מאסק מתחיל הפיק פרסומות לטסלה. צילום: טסלה

לראשונה! טסלה תתחיל לפרסם

רוני נאק

אילון מאסק, מנכ"ל טסלה והבעלים של טוויטר, מצא עצמו בין הפטיש לסדן. יש אומרים שאפילו סינדל עצמו ברכישת טוויטר ועתה, כבעלים של מדיה חברתית מרכזית, הוא מודע (דרך הארנק) בחשיבות העסקית של הפרסום. מאסק אמר לכלי התקשורת בארה"ב כי לראשונה בתולדותיה הקצרים, טסלה מוכנה "לנסות פרסומות ולבחון את התוצאות". זאת רק שנים ספורות אחרי שצוטט ב-2019 כאומר שהוא "שונא פרסומות" ומעדיף לנצל את התקציבים האדירים הדרושים לפרסום יעיל, כדי לפתח מוצר טוב יותר.

הלקוחות בארה"ב לא ממש נלהבים ממכוניות חשמליות. סקר חדש של FOX

מאסק הודה באסיפת בעלי המניות האחרונה שבה הוצגו התוצאות הרבעוניות של טסלה, כי בהחלט ייתכן שלקוחות רבים לא מודעים למחירים הנמוכים החדשים של רכבי טסלה וגם אינם מודעים לפונקציונאליות וליכולות יוצאות הדופן של כלי הרכב שלו.

"מצפים ממני עתה לומר שפרסום הוא אדיר וכי על כולם לעשות זאת" אמר מאסק באסיפת בעלי המניות מוקדם יותר בטקסס. "ננסה מעט פרסום ונראה איך זה הולך".

• טסלה בצרות וזה ישפיע גם עליך

שינוי אסטרטגיה בטסלה עם מטרה לתפוס נתחי שוק. מאסק מתחיל להפיק פרסומות לטסלה. צילום: טסלה

ההודעה הזו לא באמת צריכה להפתיע שכן טסלה שינתה אסטרטגיה באופן ברור מאד לעין. במידה רבה זה משקף את נפחי היצור הגדולים שלה למול הירידה העולמית בביקושים וצמיחה של תחרות רבה הנוגסת במוצריה, (הוותיקים במונחי עולם הרכב בו מתמחזרים דגמים כל שלוש-ארבע שנים) בין אם זה המותגים הסיניים העולים שמציעים אלטרנתיבה זולה יותר לרכב חשמלי או מותגי הפרימיום המסורתיים, מרצדס בראשם, המציעים רכבי עלית חשמליים יקרים ויוקרתיים יותר.

Check Also

קיה אוסטרליה: טנדר חשמלי זה לא פתרון

הראשון מתוך תעשיית הרכב שיוצא פומבית נגד דגם חשמלי חדש שחברתו עתידה לשווק. מנכ"ל קיה אוסטרליה מעז להצביע על המלך העירום האם זה יהיה סוף הקריירה שלו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

nineteen + 16 =