רוני נאק
ב-21 במרס 1968 נולד טויוטה היילקס. הלידה, כך מספרים ההורים הגאים, לא הייתה קלה: היא ארכה מעל 48 שעות וכללה כננת, אך בסוף הוא בהחלט היה בחוץ: טויוטה היילקס הראשון נולד.
מאז טויוטה היילקס הפך לסוג של אגדה בעולם, באינספור תצורות מרכב, באינספור יבשות, בידיו של מרטי מקפליי ב"בחזרה לעתיד" בגרסה אמריקאית, בידיו ההרסניות של ג'רמי קלארקסון בטופ גיר ב"בחזרה לשידורים חוזרים" וגם בידיהם של אנשי דעא"ש ב"בחזרה לבגדד". אנחנו כמובן קיבלנו את ההיילקס אי שם בשנות ה-90, עם הנעה כפולה, שני סרנים חיים על קפיצי עלים, חישוקי 16 ונעילה אחורית, שהבהירו היטב שאת טויוטה היילקס אפשר לנסות לעצור, אך לא בהכרח להצליח.
בכל מקרה, בטויוטה מודעים היטב לערכו הנוסטלגי של ההיילקס עבור מעריצים רבים ולכן משחררים עבור הלקוחות האירופים גרסה מיוחדת שבטויוטה מכנים "INVINCIBLE", כלומר בלתי מנוצח. למרבה הצער, ולמרות שבטויוטה יודעים לייצר היילקסים מטורפים לחלוטין ההיילקס הזה עדיין סטנדרטי, אך בהחלט מגניב: ה-INVINCIBLE, שחוגג את יצור ההיילקס ה-18 מיליון במהדורת "כרום" מיוחדת כולל מיגוני כרום לארגז, מדרגות צד, מגן חזירים מכרום, חישוקי 18 אינץ' ודיפון מיוחד לארגז. המנוע הוא ה-2.4 המוכר, שמפיק 148 כוחות סוס ונכון שהינו שמחים לקבל קצת יותר כוח והרבה יותר שיפורים, אבל בכל מקרה, תמיד נחמד להיזכר כיצד הכל החל.