רוני נאק
תערוכת השיפורים ואביזרי הרכב, SEMA, היא מפגן של הגזמה ופוטנציאל. הפעם טויוטה ארה"ב לא ממש הרחיקה לכת, קשה להאמין עם ה-6X6 הזה, ופנתה לענף האוסטרלי של הז'אנר כדי להביא ל-SEMA בלאס-וגס רכבי מסעות מרשימים. מה שב-OZ נראה נורמלי למקומיים, בארה"ב זו אקזוטיקה של ממש, בעיקר כי סדרה 70 לא משווקת בארץ הדוד סם.

המפלץ שבצילומים מוכנה MEGATOURER המתבסס על פלטפורמה של טויוטה לנדקרוזר 79 שעבר תחת הידיים של סדנת Patrioy Campers בקווינסלנד אוסטרליה.
הצוות שיתף פעולה עם JMACX Offroad Solutions כדי לשנות שלדת לנד קרוזר 79 כדי לקבל ציר וגלגלים נוספים. מערכת ה-Custom 6×6 משתמשת במערכת Airbag Man מתכווננת בהתאמה אישית עם בולמי TJM® חד-פעמיים עם גובה ושיכוך מתכווננים, המספקים 8 אינץ' של הרמה כוללת. יש WP Pro Brakes עם דיסקים בגודל 14.2 אינץ' וקליפרים בעלי שש בוכנות מאחורי גלגלי ROH 18 אינץ' עם צמיגי בוץ של Mickey Thompson® 37 אינץ'.

Patriot Campers עבדו עם GSL כדי לעבד מחדש את מנוע ה-6 צילינדרים דיזל משולב בנפח 4.2 ליטר, תוך הוספת מגדש טורבו משודרג וצינור יניקה מרותך בעבודת יד. ערכת שנורקל אוויר מסייעת במעברי המים הבלתי נמנעים בבוש.
אביזרים נוספים כוללים פסי תאורה מסוג X-Ray Vision כפול-שורה LED, בולבאר בצבע גוף, מנשאי צמיגים רזרביים צמדים בעלי זווית, כננות TJM קדמיות ואחוריות, שני מכלי דלק חלופיים בנפח 240 ליטר מבית בראון דייויס עם חלוקת דלק עזר ערכת מתג וסינון טרום דלק, יציאות אוויר כפולות לניהול לחצים בצמיגים, מיכל מים של 70 ליטר ומיני חופה ננעלת עם מקרר בנפח 60 ליטר.

פנים מעור נאפה וזמש עם מסך ALPINE בגודל 8 אינץ' וקונסולות מכשירים מותאמים אישית מספקים נוחות ופונקציונליות. מאחורי המושב האחורי נמצאת מערכת ניהול Redarc Electronics המפעילה שתי סוללות ליתיום ושתי AGM, שני מדחסי אוויר, מיכלי אוויר, פאנלים סולאריים ומערכת תאורה מלאה מבית X-Ray Vision.
כל מה שהרופא רשם לטיפול נפשי עמוק בשטח