תומר הדר
נסתרות הן דרכי יצרני הרכב. את דאצ'יה דאסטר ימכרו באיראן כרנו דאסטר. דגמי קיה שווקו בעולם כפורד. ויש עוד דוגמאות רבות. אז מה עושה יצרן כמו פולקסווגן שמעוניין להכניס דגם חדש לשוק הברזילאי אך לא יודע האם סקודה מספיק טובה? התשובה: לוקח את סקודה קארוק משנה את השם, מחליף את הסמל-והנה לכם "פולקסווגן טארו". למי שלא מכיר-שוק הרכב הברזילאי הוא שוק מיוחד, היצרניות הגדולות מייצרות דגמים ייחודיים עבור דרום אמריקה
ופולקסווגן אינה שונה. לפי דיווחים בברזיל, פולקסווגן רשמה את השם "טארו" באופן חוקי כשמו של דגם חדש – וככל הנראה השם יוצמד לגרסה הברזילאית של סקודה קארוק. המנוע העיקרי צפוי להיות TSI 1.4 המוכר של פולקסווגן שמיוצר בסאו פאולו ובמפתיע, התיבה תהיה אוטומטית שאינה DSG. כנראה שבדרום אמריקה רוצים אמינות.
