רוני נאק
עד שכבר יגיע סופסוף מועד החשיפה של הפורד ברונקו החדש – אנו נחנקים מרוב טיזרים, צילומי ריגול מטושטשים וספקולציות. בינתיים – הנה ממתק. ZERO LABS מארה"ב כבר הציגה לפני כשנה ברונקו רסטו-מוד חשמלי. אפילו כתבנו עליו אז. אלא שעתה – רק לפני כמה ימים – הודיעה יצרנית הבוטיק כי היא מתחיל לשווק את הדור השני של הברונקו שלה. בהיצע שני מרכבים. שניהם זהים ועם שלוש דלתות כאשר ההבדל ביניהם הוא מרכב פח או מרכב קרבון (סיבי-פחמן).
השינו המרכזי הוא בפלטפורמה: שלדה חדשה עם מתלים נפרדים בחזית ומאחור (בעבר סרנים קשיחים). שני מנועים חשמליים עם תפוקה משותפת של 600 כ"ס במקום מנוע חשמלי יחיד עם 300 כ"ס. גם המומנט מוכפל מ-33 קג"מ ל-66 קג"מ בריאים מאד. יכולת טעינה מהירה דור 3 שיכולה לקבל 350 קו"ט.למצברים קיבולת של 77 קוט"ש כאשר הטווח הרשמי הוא כ-300 קילומטרים.
העברת הכוח היא אוטומטית מלאה. אפשר לבחור בין הנעה כפולה על ידי שני המנועים או הנעה חסכונית עם מנוע יחיד – ויש גם מצב LOW שלא ברור מההודעה האם זו מפת ניהול או תיבת העברה ממשית. עוד תמצאו מעצורי ברמבו גדולים, בולמי זעזועים של FOX ומתלי אוויר עם שינוי גובה.
כמו בברונקו שהוצג בשנה שעברה גם הדור החדש מהודר ביותר. הקבינה עשויה בעבודת יד עם משטחי עץ טבעי, עור נאפה (או ריפוד טבעוני) ותפרים ידניים. מתגים שונים מכורסמי CNC ועוד.
המחיר כצפוי לא עממי: 185 אלף דולרים לגרסת הפח ו-240 אלף דולרים לגרסת מרכב הקרבון.