script> !function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '1643201909225323'); fbq('track', 'PageView');
יום רביעי , 24 אוקטובר 2018
דף הבית » חדשות » קורוס GT3 – ישראלית לשטח
קורוס GT3  – ישראלית לשטח
קורוס GT3 פרייבט לשטח עם מנוע טורבו. צילום: קורוס

קורוס GT3 – ישראלית לשטח

תומר הדר

למי שאינו מכיר, קורוס היא מיזם יצור רכב סיני-ישראלי שהוקם, מעשית, לפני כחמש שנים. מחצית מקורוס שייכת לקנון החזקות ואילו המחצית השנייה שייכת לצ'רי, יצרנית רכב סינית. במהלך השנים האחרונות ידעה קורוס עליות ומורדות- וכעת מנסה החברה לגייס את תשומת לב הציבור בסין באמצעות הצגת רכב כביש שטח שהוא בעצם מעין סדאן – קרוסאובר.

קורוס GT3 פרייבט לשטח עם מנוע טורבו. צילום: קורוס

קורוס GT3 פרייבט לשטח עם מנוע טורבו. צילום: קורוס

רכב הכביש שטח החדש-שיוצג בתערוכת הרכב בגואנגז'ו בעוד שבועות ספורים יקרא קורוס 3GT  – ולפי קורוס מדובר ברכב ללקוחות ש"מעדיפים את נוחות הנסיעה של מכונית סדאן ויכולת התנועה של רכב כביש שטח" (לא המצאנו, תרגום מדויק). המנוע של ה-3GT מוכר היטב מדגמי קורוס 3 האחרים – מדובר ביחידת הנעה מוגדשת בנפח 1.6 ליטרים המפיקה 156 כוחות סוס. מעבר לכך, קורוס טרם חשפה מידע נוסף אודות הסדאן-שטח ולנו נותר רק לאחר בהצלחה בסינית-עברית צחה.

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*

http://bit.ly/2opbTV6