יום שבת , 3 דצמבר 2016
דף הבית » חדשות » מיני לראלי דאקר
מיני לראלי דאקר
מיני קאנטרימן יוצאת לראלי דאקר. אחרי שורה של מירוצים שבהם שלטה - הציפיות גם השנה הן להצלחה. צילום: מיני

מיני לראלי דאקר

תומר הדר

ראלי דאקר כבר לא בדיוק מתקיים בדאקר, מה לעשות, העולם השתנה. אך עם זאת, היצרניות עדיין משחררות מדי שנה לראלי מפלצות שמבוססות, בערך, על מכוניות הכביש שלהן ולנו זה עושה ממש ממש טוב. אחת המכוניות המרתקות יותר שישתתפו בשנה הבאה בדאקר היא המיני קופר וורקס.

מיני קאנטרימן יוצאת לראלי דאקר. אין מקום לשקיות של שופינג בקוקפיט - מכונית מירוץ לכל דבר. צילום: מיני

מיני קאנטרימן יוצאת לראלי דאקר. אין מקום לשקיות של שופינג בקוקפיט – מכונית מירוץ לכל דבר. צילום: מיני

דברו איתנו על מיני קאנטרימן

לנהוג כמו נהג ראלי

לפני שתדמיינו מיני קופר וורקס ברחובות תל אביב, בפקק, עם תיבה אוטומטית ושקיות מעצבים מאחור, כדאי שתחשבו שוב: הקופר וורקס שמיועדת לדאקר לא מכילה מקום לקניות. היא מבוססת על הקאנטרימן אבל כאן מסתיים הדימיון (הקלוש).

מיני קאנטרימן קופר וורקס מוכנה לראלי דאקר. צילום: מיני

מיני קאנטרימן קופר וורקס מוכנה לראלי דאקר. צילום: מיני

לקופר וורקס שמיועדת לדאקר יש מנוע 6 צילינדרים טורי בנפח 3.0 ליטרים שמוכר היטב מדגמי הדיזל של ב.מ.וו. המנוע שודרג קלות כדי להפיק 340 כוחות סוס ב3,250 סל"ד ו(שימו לב) 80 קג"מ לכיבוש דיונות. התיבה ידנית כמובן, בעלת שש מהירויות והדיפרנציאלים, מקדימה ומאחור ננעלים מתא הנהג. על הפליטה אחראית יצרנית האגזוזים אקרפוביץ' שמוודאת שהגאזים יזרמו החוצה בשמחה וברעש גדול.

מיני יוצאת ראלי דאקר עם קרוב ל-400 כ"ס ו-80 קג"מ ממנוע דיזל של ב.מ.וו. צילום: מיני

מיני יוצאת ראלי דאקר עם קרוב ל-400 כ"ס ו-80 קג"מ ממנוע דיזל של ב.מ.וו. צילום: מיני

מערכת המתלים הנפרדים תוכננה על ידי REIGER RACING  ומאפשרת מהלך מרשים של 25 סנטימטרים בכל אחת מפינות הרכב ואילו על הבלימה אחראים דיסקים בקוטר 320 מילימטרים. בהצלחה מיני, אפילו אשת כבר ממש לא מיני מי.

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*