יום שלישי , 24 אוקטובר 2017
דף הבית » חדשות » סקודה חושפת את הקארוק
סקודה חושפת את הקארוק
סקודה קארוק נחשפת - עם היצע מנועים גדול, חבילות איבזור מעניינות - וייתכן שגם מחיר מאד מושך בשוק הישראלי. צילום: סקודה

סקודה חושפת את הקארוק

תומר הדר

לאחר תקופת טיזינג קצרה (לפחות ביחס לסקודה קודיאק) סקודה חושפת את הקארוק, רכב הכביש שטח שיחליף את סקודה ייטי. הקארוק נחשף באירוע בשטוקהולם אשר במסגרתו פירטו בכירי החברה לראשונה את היצע המנועים והגרסאות השונות של סקודה קארוק.. רכב הפנאי החדש של סקודה עתיד להגיע לישראל במהלך מחציתה השניה של 2017.

סקודה קארוק נחשפת - עם היצע מנועים גדול, חבילות איבזור מעניינות - וייתכן שגם מחיר מאד מושך בשוק הישראלי. צילום: סקודה

סקודה קארוק נחשפת – עם היצע מנועים גדול, חבילות איבזור מעניינות – וייתכן שגם מחיר מאד מושך בשוק הישראלי. צילום: סקודה

מבחינת מימדים, הקארוק ימוצב ישירות מול פולקסווגן טיגואן וניסאן קשקאי וישתרע על אורך של 4,382 מילימטרים. רוחבו של הקארוק הוא 1,841 מילימטרים מכובדים וגובהו הוא 1,605 מילימטרים. סקודה קארוק עצמו מבוסס על פלטפורמת ה-MQB המוכרת של קונצרן פולקסווגן – ושלא במפתיע חולק רכיבים רבים עם סיאט אטקה.

סקודה קארוק נחשפת - עם היצע מנועים גדול, חבילות איבזור מעניינות - וייתכן שגם מחיר מאד מושך בשוק הישראלי. צילום: סקודה

סקודה קארוק נחשפת – עם היצע מנועים גדול, חבילות איבזור מעניינות – וייתכן שגם מחיר מאד מושך בשוק הישראלי. צילום: סקודה

מבחן דרכים סיאט אטקה
מבחן דרכים פולקסווגן טיגואן

היצע המנועים כולל מנוע בנזין עם 3 ציל' בנפח 1.0ל' – המוכר מסקודה אוקטביה – אשר מפיק 113 כוחות סוס. מנוע בנזין נוסף – שמגיע מפולקסווגן גולף – בנפח 1.5 ליטרים המפיק 148 כוחות סוס (כולל ניתוק לשני צילינדרים לחיסכון), מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים המפיק 148 כוחות סוס, מנוע טורבו דיזל נוסף בנפח 1.6 ליטרים המפיק 113 כוחות סוס- וגרסה נוספת של מנוע הדיזל הבכיר- בנפח 2.0 ליטרים-המפיקה 186 כוחות סוס. כל המנועים (פרט לדיזל הבכיר) מוצעים הן בגרסה ידנית והן בגרסת DSG- והדיזל הבכיר מוותר לחלוטין על תיבה ידנית.

סקודה קארוק נחשפת - עם היצע מנועים גדול, חבילות איבזור מעניינות - וייתכן שגם מחיר מאד מושך בשוק הישראלי. צילום: סקודה

סקודה קארוק נחשפת – עם היצע מנועים גדול, חבילות איבזור מעניינות – וייתכן שגם מחיר מאד מושך בשוק הישראלי. צילום: סקודה

לשמחתם של מי שירצו ללכלך את הקארוק, רוב הגרסאות יוצעו הן בתצורה בעלת הנעה קדמית והן בתצורת הנעה כפולה- ובגרסאות הבכירות יהיה גם בורר מצבים בין נהיגה ספורטיבית, נהיגה בשלג ונהיגה חסכונית.

סקודה קארוק נחשפת - עם היצע מנועים גדול, חבילות איבזור מעניינות - וייתכן שגם מחיר מאד מושך בשוק הישראלי. צילום: סקודה

סקודה קארוק נחשפת – עם היצע מנועים גדול, חבילות איבזור מעניינות – וייתכן שגם מחיר מאד מושך בשוק הישראלי. צילום: סקודה

בפנים, סקודה קארוק נוטש את הקו השמרני יחסית של סקודה ומציג לראשונה צג מידע גדול מול עיני הנהג, המזכיר את צגי המידע שמותקנים בדגמי אאודי הבכירים – תצוגת המידע תשתנה בהתאם להעדפות הנהג. בנוסף יוצעו ללקוחות (לפחות באירופה) ארבע רמות מערכות שמע ובידור כאשר ברמת הגימור הגבוהה ביותר – "קולומבוס" יוצע צג מידע בקוטר 9.2 אינץ'.

סקודה קארוק נחשפת - עם היצע מנועים גדול, חבילות איבזור מעניינות - וייתכן שגם מחיר מאד מושך בשוק הישראלי. צילום: סקודה

סקודה קארוק נחשפת – עם היצע מנועים גדול, חבילות איבזור מעניינות – וייתכן שגם מחיר מאד מושך בשוק הישראלי. צילום: סקודה

בנוסף תכלול רשימת האופציות הטענה אלחוטית לסמארטפונים, תאורת אווירה בגוונים משתנים וכמובן גם מערכות בטיחות הבולמות את הרכב בשעת הצורך ושומרות על נתיב הנסיעה. מאחור יצויד סקודה קארוק במערכת ה VARIOFLEX  של סקודה ההופכת את הספסל האחורי לשלושה מושבים אינדיבידואליים – שמאפשרים נפח הטענה של 1,610 ליטרים כשכולם מקופלים.

סקודה קארוק נחשפת - עם היצע מנועים גדול, חבילות איבזור מעניינות - וייתכן שגם מחיר מאד מושך בשוק הישראלי. צילום: סקודה

סקודה קארוק נחשפת – עם היצע מנועים גדול, חבילות איבזור מעניינות – וייתכן שגם מחיר מאד מושך בשוק הישראלי. צילום: סקודה

מחירים בישראל? טרם פורסמו.

 

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*

http://bit.ly/2opbTV6