ניר בן זקן
ג'יפ חושפת גרסה קרבית לגרנד צ'ירוקי שתיקרא, בדומה לגרסאות המסוקסות של הצ'ירוקי והרנגייד, "טריילהוק" (Trailhawk). לטענת ג'יפ מדובר בגרנד צ'ירוקי עם יכולת השטח הגבוהה ביותר לדור הרביעי והנוכחי שלו שנטש את תצורת הסרן החי מאחור לטובת מיתלה נפרד כמתבסס על פלטפורמת ה-ML כזכר לשותפות העבר עם מרצדס.

גרסת הטריילהוק נבדלת במיתלי אוויר (Quadra-Lift) בכל ארבעת הפינות המאפשרים הגבהת המרכב והגדלת מרווח הגחון לכ-28 ס"מ הרחק ממפגעי הקרקע ומהלך מתלה ארוך יותר כדי לתרום לקשר הדוק יותר בין צמיגי שטח מסוג Goodyear Wrangler AT במידה 255/50R20 לאמא אדמה. מערכת ההנעה היא מסוג Quadra-Drive II; כפולה קבועה עם הילוך כוח ביחס של 1:2.72 ודיפרנציאל אחורי אלקטרוני מוגבל החלקה. בדומה לדגמים האחרים גם לטריילהוק מערכת בקרת שליטה Selec-Terrain המשנה את ניהול המנוע, הגיר ובקרת המשיכה בהתאם למצב הנסיעה הנבחר (אוטומטי, ספורט, שלג, חול/בוץ או סלעים).

• ובינתיים בישראל…מתחיל שיווק ג'יפ רנגייד
חיצונית נבדל הטריילהוק בפגושים אגרסיביים יותר המשפרים את זווית הגישה והנטישה, מגני סף בולטים בצדדים, חישוקים ייחודיים בצביעה דו גוונית וגימור שחור לגריל שבעת הפסים מלפנים ולמכסה המנוע.
הטריילהוק יוצע כלל הנראה עם מנוע הבנזין V6 "פנטסטאר" 282 כ"ס ותיבת 8 הילוכים אוטומטית. מ"מכשירי תנועה" היבואנית נמסר כי יש בכוונתה להביא את גרסת הטריילהוק אך טרם ידוע תאריך ההגעה.
