יום שישי , 19 אפריל 2024

הונדה מכריזה על SUV קומפקטי חדש

הונדה CRV חדש. יוצג בתערוכת פריז ובקרוב יגיע גם אלינו. אליו יצטרף SUV חדש וקטן על בסיס הג'אז הבאה. צילום: HONDA

בנאום שנשא מנכ"ל הונדה Takanobu Ito-  לפני יומיים המסכם את החציון של 2012, הוא הפתיע רבים כשהכריז על כוונת הונדה לפתח רכב פנאי קומפקטי חדש על בסיס הדור הבא של ההונדה JAZZ (מקבוצת סופר-מיני). הדגם החדש ייכנס לסגמנט מתחמם בו קיימת נוכחות של מותגים כמו סוזוקי, אופל, פורד ואף פיאט אשר עתידה להציג גרסת "שטח" ל-L500   אשר הושקה לא מכבר.

הונדה CRV חדש. גדול מרווח ו"פרימיומי" יותר מקודמו. אצלנו בשנה הבאה. צילום: HONDA

בנוסף הכריז מנכ"ל הונדה על מחוייבות החברה להמשך הפיתוח של הטכנולוגה ההיברידית – כפתרון המיידי והזמין ביותר לצמצום פליטת CO2 – בקנה שלוש מערכות הנעה היברידיות חדשות, כל אחת מתאימה ליישום שונה. אחת ממוקדת בחיסכון, השניה לשימוש במכוניות נוסעים מקבוצה C ומעלה והשלישית, ספורטיבית יותר ועם הנעה לכל הגלגלים – למקסם את הטכנולוגיה במישורים של ביצועים, חיסכון בדלק וצמצום זיהום האוויר.

המפעל באוגוואה יפן שכמעט חדל מייצור. צילום: HONDA

זה המקום לציין כי הונדה מתאוששת מאחת השנים הקשות ביותר בהיסטוריה של היצרן הוותיק. שנה שבה אסונות טבע, כמו גם אסונות פיננסיים, פגעו קשות בנפח היצור ובתחרותיות והרווחיות.

Check Also

טויוטה 4Runner מהמם!

רכב שטח כהילכתו! טויוטה 4Runner כל חדש ולא מוותר במ"מ על יכולת השטח והקשיחות של קודמו. מוסיף לזה לא מעט "טק" חכם לשטח. בסתיו אצל הדילרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

eight + twelve =