יום רביעי , 24 אפריל 2024

מרצדס G-קלאס ערבייה

 כבר סיפרנו לכם על פולקסווגן טוארג מוזהבת שהושקה בתערוכת הרכב של קאטאר, ומכאן קל להבין שטעם וסגנון מבקרי התערוכה שונה במקצת מהמקובל; גם מרצדס השיקה ואריאציה מיוחדת לבני המדבר שוכני נסיכויות הנפט בדמות מרצדס G-קלאס סופר-אקסקלוסיבי.

'מרצדס G-קלאס ערבייה 100 מהדורה מוגבלת' (G-Class Arabia 100 Limited Edition) – זה השם המלא – כשמה כן היא: מהדורה מוגבלת ל-100 יחידות של רכב השטח הקשוח של מרצדס, הכוללת אי-אלו תוספות ועידונים שיותירו את רוכשי הדגם ללא בקשות נוספות. בין השאר תצוידנה 100 הגרסאות – כולן G 55 AMG בבסיסן – בשתי אופציות לעיצוב הפנים: האחת נקראת Cashmere White והשניה Night Black, מה שמרמז במשהו על צבעי העור השולטים בתוך חלל הנוסעים. פסי מגן חיצוניים, פסי עיטור פנימיים ואף החישוקים עשויים קרבון בגימור שחור-מט, עבודת יד שבוצעה בסדנת AMG. עוד נמצא בפנים חלקי ציפוי ודיפון מפורצלן איכותי (כן, כמו הספלים מהסרוויס של סבתא…), עץ איכותי, שטיחי צמר וכמובן כל שיעלה ברוחכם בתחום המולטימדיה והתקשורת.

ה-G-Class Arabia 100 Limited Edition יוצע רק בסוכנויות מרצדס במזרח התיכון (לא כולל ישראל, אם תהיתם) – האזור בעולם בו יש הכי הרבה G 55 AMG באופן אבסולוטי, ובמחיר של …בעצם הוא לא פורסם; זהו פרט שסוכני רכבי היוקרה באזור דנן לא צריכים להתעסק איתו יתר על המידה.

ולמי ששכח, מרצדס G-קלאס – קווים לדמותו:

Check Also

אדיוס סאנגיונג שלום KGM

החל ב-260 אלפי שקלים לרקסטון שמקבל לא רק מתיחת פנים אלא גם שם חדש על הגריל: KGM. אז שכחו מסאנגיונג יש עכשיו מותג חדש בישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

8 − two =