יום חמישי , 8 מאי 2025
סקודה מציגה אוקטביה סקאוט. מנועי דיזל ובנזין עם 180 כ"ס ותיבה רובוטית DSG 6 הילוכים, נעילות דיפרנציאל אלקטרוניות וכמובן בקרת משיכה ויציבות. מרווח גחון של 17 ס"מ וגלגלי 17 גדולים מקנים יכול טובה בשבילים. צילום: SKODA

סקודה מציגה אוקטביה סקאוט. מנועי דיזל ובנזין עם 180 כ"ס ותיבה רובוטית DSG 6 הילוכים, נעילות דיפרנציאל אלקטרוניות וכמובן בקרת משיכה ויציבות. מרווח גחון של 17 ס"מ וגלגלי 17 גדולים מקנים יכול טובה בשבילים. צילום: SKODA

סקודה מציגה אוקטביה סקאוט. מנועי דיזל ובנזין עם 180 כ"ס ותיבה רובוטית DSG 6 הילוכים, נעילות דיפרנציאל אלקטרוניות וכמובן בקרת משיכה ויציבות. מרווח גחון של 17 ס"מ וגלגלי 17 גדולים מקנים יכול טובה בשבילים. צילום: SKODA

סקודה מציגה אוקטביה סקאוט. מנועי דיזל ובנזין עם 180 כ"ס ותיבה רובוטית DSG 6 הילוכים, נעילות דיפרנציאל אלקטרוניות וכמובן בקרת משיכה ויציבות. מרווח גחון של 17 ס"מ וגלגלי 17 גדולים מקנים יכול טובה בשבילים. צילום: SKODA

Check Also

סטנדרט חדש של כוח וחסכון – יונדאי חושפת מערכת היברידית חדשה

דור חדש של מערכות הנעה היברידיות מפציע. יונדאי פיתחה מערכת היברידית מודולארית שניתן להצמיד לשורה ארוכה של מנועי בעירה פנימית. יחידה היברידית לדגמים רבים בהיצע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *