יום חמישי , 28 מרץ 2024
רכב הפנאי הקומפקטי של סקודה זוכה גם אצלנו לגרסה כפולת הנעה המשודכת למנוע דיזל

סקודה יטי 4×4 בארץ


יבואנית מותגי פולקסווגן לארץ – צ'מפיון מוטורס – החלה בשיווק גרסת הנעה כפולה של רכב הפנאי הקומפקטי מבית סקודה – היטי. סקודה יטי הוצע אצלנו עד כה רק בגרסת הנעה קדמית ועם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר ו-105 כוח-סוס. עתה, כיאה לרכב פנאי הנועד גם לרדת מהאספלט, מוצעת אצלנו גרסה כפולת-הנעה המונעת באמצעות מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר המציע 140 כוח-סוס. מרשים לא פחות הוא נתון המומנט המרבי – כמעט 33 קג"מ "דיזליים" בשרניים. סקודה יטי דיזל 4×4 מוצע בארץ בארבע גרסאות: 2 רמות אבזור (Ambition ו-Experience המאובזרת יותר) ו-2 אופציות הילוכים – גיר ידני עם 6 מהירויות או תיבה אוטומטית כפולת מצמדים. לסקודה יטי 4×4 אפשרות למצב Offroad לנסיעה בשטח קצת יותר תובעני; זהו מצב בו כלל המערכות האלקטרוניות (בקרות יציבות, ABS וגלישה במורד) מכוונות להפיק את מקסימום האחיזה והעברת הכוח מהמנוע דרך הגלגלים ואל פני השטח.
והמחירים? אם עד כה ניתן היה להשיג סקודה יטי בנזין 2×4 בין 135-145,000 שקל, תלוי ברמת האבזור, הרי שמטבע הדברים ההנעה הכפולה ומנוע הדיזל מעלים את המחיר. סקודה יטי 4×4 הזולה ביותר אצלנו היא גרסה ידנית של יטי דיזל ברמת אבזור Ambition – מחירה 162,500 שקל. גרסת ה-Experience המאובזרת יותר אך עם הגיר הידני עולה 172,500 שקל וזהו גם מחיר הגרסה הפחות מאובזרת של היטי 4×4 האוטומטית. 182,500 שקל תעלה הגרסה הבכירה והמאובזרת יותר – ה-Experience האוטומטית.

Check Also

JAECOO מביא את בשורת האורבני שטח החדשה!

JAECOO ששיווקו יחל בחודשים הקרובים , מביא בשורה לכל המצפים לרכב פנאי בעל ערך מוסף גם מעבר לכביש. עשיר בטכנולוגיות שיעזרו להכיר ולהגיע למחוזות חדשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

14 − four =