יום ראשון , 22 ספטמבר 2019
ראשי » חדשות » פולקסווגן חושפת: השלב הבא בג'יפונים: רכב פתוח
פולקסווגן מציגה רכב פנאי שטח עם גג נפתח. השלב הבא באבולוציה גל רכבי הפנאי הקטנים. הפעם על בסיס פולקסווגן פולו. צילום: VW
פולקסווגן מציגה רכב פנאי שטח עם גג נפתח. השלב הבא באבולוציה גל רכבי הפנאי הקטנים. הפעם על בסיס פולקסווגן פולו. צילום: VW

פולקסווגן חושפת: השלב הבא בג'יפונים: רכב פתוח

תומר הדר

עם פתיחת תערוכת הרכב בז'נבה, פולקסווגן חושפת רכב כביש שטח ראשון בעל גג נפתח: ה-T CROSS BREEZE .T CROSS BREEZE הוא רכב קונספט, שרומז על מראהו הסופי של רכב כביש שטח רך, שיתבסס על מכלולי פולקסווגן פולו, שהיצרנית צפויה להציג בשנה הבאה, במסגרת מהלך להרחבה של היצע דגמי הכביש שטח של פולקסווגן, שיכלול גם הצגה של אח קטן לטיגואן וגם רכב כביש שטח גדול מן הטיגואן.

פולקסווגן מציגה רכב פנאי שטח עם גג נפתח. השלב הבא באבולוציה גל רכבי הפנאי הקטנים. הפעם על בסיס פולקסווגן פולו. אבל גם "אח" קטן לטיגואן למלא את החלל בנישה הלוהטת. צילום: VW
פולקסווגן מציגה רכב פנאי שטח עם גג נפתח. השלב הבא באבולוציה גל רכבי הפנאי הקטנים. הפעם על בסיס פולקסווגן פולו. אבל גם "אח" קטן לטיגואן למלא את החלל בנישה הלוהטת. צילום: VW

על פי פולקסווגן, הT CROSS BREEZE הוא הרכב הראשון שמציג את הקו העיצובי החדש של קונצרן פולקסווגן, שיאפיין גם את הטיגואן החדש, שיגיע לישראל במהלך השנה. לפי פולקסווגן, ה T CROSS BREEZE מצויד במנוע בנזין בנפח של ליטר אחד, שמפיק 110 כוחות סוס באמצעות מגדש טורבו. T CROSS BREEZE מצויד בתיבת DSG המוכרת של קונצרן פולקסווגן, בעלת שבע מהירויות, שמעבירה את הכוח אל הגלגלים הקדמיים ומזניקה את הרכב ל-100 קמ"ש תוך 10.3 שניות. למרות החיזוקים למרכב הפתוח, פולקסווגן מצהירה שמשקל הרכב הוא 1,250 קילוגרמים בלבד.

פולקסווגן מציגה רכב פנאי שטח עם גג נפתח. השלב הבא באבולוציה גל רכבי הפנאי הקטנים. הפעם על בסיס פולקסווגן פולו. אבל גם "אח" קטן לטיגואן למלא את החלל בנישה הלוהטת. צילום: VW
פולקסווגן מציגה רכב פנאי שטח עם גג נפתח. השלב הבא באבולוציה גל רכבי הפנאי הקטנים. הפעם על בסיס פולקסווגן פולו. אבל גם "אח" קטן לטיגואן למלא את החלל בנישה הלוהטת. צילום: VW

צפו גם בזה

ב.מ.וו הודיעה כי לא תמשיך לפתח את i3 - היצור בינתים ימשיך לאור הביקוש ותקנות הזיהום. צילום: BMW

ב.מ.וו i3 הסוף

לא תהיה השקעה בפיתוח הדגם - אלא משהו חדש לגמרי בעוד כשנתיים וחצי. ב.מ.וו באסטרטגיה חשמלית חדשה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

fifteen − five =