ניר בן זקן
שלוש שנים לאחר שהושק הקרוסאובר הקומפקטי של פיג'ו ונמכר ביותר מחצי מיליון עותקים, ה-2008 עובר ריענון של אמצע החיים. השינוי הויזואלי הוא בחזית עם יחידות תאורה שונות וסבכה קדמית גדולה מבעבר בעוד תא הנוסעים זוכה למערכת מולטימדיה מקורית תומכת Apple CarPlay ו-MirrorLink.
• מבחן רכב סוזוקי ויטארה מול פיאט 500X מול ניסאן ג'וק מול אופל מוקה
החדשה העיקרית נוגעת ליחידת ההנעה; מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר המפיק 110 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית (של איסין) עם 6 יחסים. זו מחליפה את מנוע 1.6 ליטר עם 120 כ"ס ותיבת 4 הילוכים AL4E המיושנת שבדגם היוצא. יחידת ההנעה החדשה תורמת לשיפור הביצועים שהיו עקב אכילס של הדגם עם 10.3 שניות במיאוץ ל-100 קמ"ש (קיצוץ של 0.9 שניות) וצריכת דלק רשמית של 20.8 ק"מ לליטר בממוצע (15.4 ק"מ לליטר בדגם היוצא).
ה-2008 המחודשת תגיע לישראל במאי הקרוב ונוכח מדיניות התמחור האגרסיבית של היבואנית "לובינסקי" נראה כי צפויים חיים קשים למתחרים.