ניר בן זקן
כמעט שלוש שנים לאחר שנחת בישראל, מתווסף להיצע הקרוסאובר הקומפקטי של רנו, הקפצ'ור, גם מנוע דיזל. מדובר בגרסה המוחלשת של מנוע 1.5 ליטר (המוכר מהפלואנס) המפיקה 90 כ"ס ב-4,000 סל"ד ו-22.4 קג"מ ב-1,750 סל"ד, 30 כ"ס פחות אבל 1.5 קג"מ יותר מגרסת הטורבו בנזין 1.2 ליטר המוכרת. בדומה לה גם לוגם הסולר משודך לתיבת הילוכים כפולת מצמד עם 6 יחסים.
התאוצה ל-100 קמ"ש ב-13.8 שניות אורכת 3.2 שניות יותר מהבנזין, אך הדיזל מתגאה בנתון צריכת דלק רשמי של 26.3 ק"מ לליטר (8.1 ק"מ יותר לכל ליטר בגרסת הבנזין) והוא אפילו ממוקם בקבוצת הזיהום הנמוכה 3 לעומת 4 לבנזין.

• מבחן רכב רנו קפצ'ור מול דאצ'יה דאסטר מול פיג'ו 2008 מול סוזוקי קרוסאובר
• בדרך לדרום עוצרים לאכול ב"הדסער"
הקפצ'ור דיזל יוצע בגרסת אבזור אחת, "אקספרסיון PK" הכוללת מסך מגע בגודל 7" עם מערכת ניווט, שליטה ממהגה, בלוטות' (המעתיק את הזיכרונות בעברית מהטלפון) ו-USB, בקרת שיוט, מפתח חכם, חישוקים קלים בקוטר 16" צבע מרכב דו גווני, אך רק 4 כריות אוויר.
עם גרסת הדיזל, רנו תנסה לייצר מומנטום לקרוסאובר הקומפקטי, שעד כה לא הצליח להתבלט בקטגוריה ועשוי להפוך אותו אטרקטיבי כאלטרנטיבה בסגמנט המאופיין במנועי בנזין. בדומה למהלך שעשתה היבואנית בעבר עם רנו פלואנס דיזל, גם הקפצ'ור ישווק עם תג מחיר של 130 אלף שקלים הזהה לגרסת הבנזין המקבילה.