יום שלישי , 19 מרץ 2024
LYNX 4.8 carbon 27 עוד דגם של BH שישווק במחירי השקה. צילום: BH
LYNX 4.8 carbon 27 עוד דגם של BH שישווק במחירי השקה. צילום: BH

אופני BH מגיעים לישראל

רוני נאק

משווקת האופניים החשמליים של KONING בישראל מתחילה לשווק אצלנו גם אופניים בעלי הנעה אנאטומית. מדובר במותג אופניים ספרדי – BH – אשר מייצר אופני דחיפה מזה קרוב ל-100 שנים וכיום הם מכסים את כל הדיסציפלינות מאופני תיור, אופניים חשמליים (יש גרסה חשמלית עם הנעה כפולה!), אופני ילדים ואופני הרים וכביש בכל הרמות.

תמצאו אופני-קצה עם שלדות קרבון (סיבי פחמן) וטכנולוגיות עכשוויות וגם אופני כניסה במחירים עממיים יותר שמתחת ל-2,000 שקלים.

 

להלן ההודעה המלאה לעיתונות

חברת Sturm, המייצרת ומשווקת בישראל את מותג האופניים החשמליים Koning, החלה בשיווק אחד ממותגי האופניים האיכותיים והמוכרים בעולם – מותג האופניים הספרדי הבינלאומי BH. עם תחילת הייבוא, מרחיבה Sturm, בבעלות הראל שקד, את פעילותה בשוק האופניים ונכנסת לראשונה לתחום אופני הרכיבה שאינם חשמליים. BH הינה אחת מיצרניות האופניים המובילות בעולם, אשר ב-100 שנות פעילותה הוכיחה מחויבות ותשוקה לענף עם שימת דגש על חדשנות, מחקר ופיתוח טכנולוגי לצד היסטוריית מירוצים מפוארת.

לדברי הראל שקד, מבעלי חברת Sturm (יצרנית מותג האופניים החשמליים Koning) הרי שהמטרה היא להפוך את אופני BH למותג מוביל גם בישראל: "מותג BH מציע כיום דגמי אופניים חדשניים המציעים את המילה האחרונה בתחום הטכנולוגיה, המשקל ופתרונות הרכיבה האישיים: מדגמי ה-Lynx המיועדים לשטח ועד דגמי ה-Ultralight לכביש. אנו מאמינים כי בטווח המחירים בו נמצאים דגמי BH אנו נותנים את אחת מההצעות האטרקטיביות בשוק".

כבר בשלב ההשקה צפויות להיפתח כעשר נקודות מכירה ברחבי הארץ במהלך חודש דצמבר הקרוב. בהמשך צפויה להתרחב ההפצה לכעשרים נקודות עם פריסה בכל הארץ. טווח מחירי ההשקה לאופני השטח שיכוך מלא יתחיל מ- 7,990 שקלים ולאופני טריאתלון מדגם Aerolight החל מ- 10,990 שקלים.

מותג האופניים המצליח BH נוסד בספרד בשנת 1909 על ידי שלושת האחים למשפחת באיסטגוי כחלק מניסיון לספק כלי תחבורה נוח, מהיר וכלכלי. המאמץ המשותף של האחים הוביל לפיתוח אופניים קלים מאוד, מהירים ביותר ואמינים, תכונות שיופיעו גם בשאר דגמי BH בעתיד. במהלך השנים, בזכות השימוש בטכנולוגיה מתקדמת, אופני BH השיגו סדרה של ניצחונות מרשימים ותרמו חידושים רבים לעולם הרכיבה על אופניים. בשנת 1935, הפכה BH ליצרנית האופניים הפופולארית ביותר בספרד. כבר בשנת 1959 חברת BH החלה לפתח דגמי אופניים באיכות גבוהה למגוון שימושים כגון רכיבת כביש, הרים ושטח. בשנת 1986 זכה אלווארו פינו ב"וואלטה אספניה" (הטור של ספרד), יחד עם קבוצת Zor-BH ובשנת 1987, רוכב האופניים פדה אקסב השיג ניצחון היסטורי כשזכה, יחד עם אופני BH, בשלב אלפ ד'ואז בטור דה-פראנס. בשנת 2005 חברת BH העניקה חסות לנבחרתBH Liberty Seguros . בשנת 2011, רוכבת אופני BH, ג'ולי ברסה מקבוצת BH Suntour, זכתה באליפות גביע העולם.

לארץ יגיעו מגוון משפחות דגמים במספר גדלים לרכיבת שטח ורכיבת כביש. להלן מספר דוגמאות לדגמים פופולריים: דגמי Lynx 4.8 (All Mountain): מיועדים לרכיבת שטח, סינגלים, עליות וירידות. דגמים אלו מציעים גאומטריית אופניים ייחודית אשר מספקת לרוכב זריזות, שליטה מרבית על האופנים, עם יכולת כניסה ויציאה מהירה לסיבובים ופניות חדות. המזלג האחורי מציע יכולת ספיגת מהמורות שטח לצד שמירה על זריזות דיווש מירבי. בזכות מסגרת העשויה מסיבי פחמן האופניים מציעים משקל קל במיוחד (750 גרם לשלדה) מהירות מירבית ויחד עם זאת קשיחות וחוזקה, מחיר סדרה זו יחל ב- 7,990 שקלים (אלומיניום) או ב-15,990 שקלים (קרבון) לדגמי 27.5 ו-29 אינץ'.

משפחת Lynx 6 מציעה גרסת דאון היל לרוכבי השטח המחפשים קפיצות ורכיבה אגרסיבית יותר. המסגרת שעשויה קרבון מעניקה לרוכב תחושת ביטחון ושליטה מירבית, יחד עם מערכת בלמים ייחודית המאפשרת שליטה מקסימלית, פעולה נפרדת לכל שלושה כוחות המיוצרים על האופניים: דיווש, בלימה והשעיה. התוצאה המתקבלת היא יעילות דיווש מרבית עם השעיה עקבית והדרגתית. מחיר דגמי Lynx 6 יחל ב- 9,990 שקלים לדגמי אלומיניום או ב- 15,990 שקלים לדגמי 27 אינץ'. דגמים נוספים שישווקו הם דגמי Ultimate בעלי שלדה העשויה מאלומיניום המאפשר שילוב אופטימלי של נוחות ומשקל. דגמי Spike בעלי עיצוב וגיאומטריה המציעים ביצועים משופרים, תנוחה נוחה ויכולת תמרון. האופניים בעלי משקל נמוך ועל כן קומפקטיים וזריזים, ניתן להשיגם בגלגלי 27.5 אינץ' וב-29 אינץ'. מחיר דגמי Ultimate יחל ב-6,990 שקלים ומחיר דגמי Spike יחל ב-1,990 שקלים.

פסגת דגמי אופני הכביש של BH תוצע אף היא בישראל עם דגמי G6 Pro המיועדים לרוכבים מקצועיים לרכיבה ארוכה ואגרסיבית. דגמי ה-G6 הם בעלי שלדת פחמן Monocoque מחוזקת המאפשרת האצה מיידית בזכות אווירודינמיות ומשקל של 860 גר' בלבד. ל-G6 Pro סגנון אישי עם פרופיל עיצוב אגרסיבי אשר מתבסס על ניסיון של עשרות שנים באופניים מקצועיים לתחרויות. מחיר דגמי סדרה זו יחל ב-17,990 שקלים.

אופני כביש נוספים שיגיעו הם אופני ה-Ultralight אופני טיפוס בעלי משקל נמוך מאוד ומסגרת קשיחה המתאימה לשינויי קצב מהירים וחדים תוך שמירה על דיוק מקסימלי. ייחודם הוא במשקלם הנמוך – כ-700 גרם בלבד וחוזקם המאפשר להם לעמוד בעומס של יותר מ- 166% פיתול האופניים על ידיי הרוכב. נוקשות השלדה ומשקלה מספק תגובת דיווש מקסימלית תוך הוצאת מקסימום וואטים במינימום מאמץ. מחיר דגמי משפחה זו יחל ב-15,990 שקלים. משפחת אופני כביש נוספת היא ה-Sphene, אופניים אטרקטיביים בעלי שלדה העשויה מאלומיניום ומאפשרת שילוב בין משקל נמוך וקשיחות. מסגרת האופניים בעלת קווים נקיים וצינורות ההיגוי בעיצוב מעט גבוה למתן נוחות משופרת. מחיר דגמי משפחה זו יחל ב-7,990 שקלים.

Check Also

אקספנג: קח סייברטראק ותגביר

לעלות לאוויר עם אקספנג מרכב שנראה דומה לסייברטראק. החדשנות של הסינים לא מפסיקה לרגע בעיקר בזכות העתקה בוטה

One comment

  1. באמת שאחלה מותג, ולפי מה ששמעתי מי שמייבאים אותם לארץ קרישים שיודעים לעבוד עם כיסים עמוקים מאוד…כפי שבנו את קונינג אופניים חשמליים בארץ בתוך 3 שנים אני חושב אני בטוח ש BH יהיו שחקן מרכזי בשוק.
    נותר לי רק לפרגן!
    בהצלחה לכם ולמותג!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

five + nine =