יום שלישי , 30 אפריל 2024
רנו קפצ'ור החדש - גם היברידי, גם מקושר וגם עם מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות. צילום: רנו
רנו קפצ'ור החדש - גם היברידי, גם מקושר וגם עם מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות. צילום: רנו

רנו קפצ'ור חדש


רוני נאק

בעוד שבעולם הרנו קפצ'ור הצליח למכור מעל למיליון יחידות מאז הושק בשנת 2013 – והיה אחד הראשונים להגדיר את עצמו כ"רכב פנאי אורבני" – אצלנו הוא זכה להצלחה פושרת למדי מסיבות רבות ולא בהכרח בשל תכונותיו המוצריות – אבל גם.

בכל מקרה רנו הודיעה אמש על הגעתו המרגשת של הדור החדש של רנו קפצ'ור – אשר ממשיך את הרוח של קודמו – באווירה יותר עדכנית וטכנולוגית ועתיד ללוות אותנו בחמשת השנים הבאות. זאת אומרת שעד 2022 – זה מה שתקבלו.

• רכב חדש רק מ-549 שקלים בחודש!

רנו קפצ'ור החדש - גם היברידי, גם מקושר וגם עם מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות. צילום: רנו
רנו קפצ'ור החדש – גם היברידי, גם מקושר וגם עם מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות. צילום: רנו

כדי לעמוד בתחרות עם העולם גם רנו קפצ'ור החדש יציע גרסה היברידית PHEV, יצוייד במערכת מולטימדיה עם קישוריות עדכנית וכן ישתמש באותה פלטפורמה של הרנו קליאו החדשה אשר מאפשרת מידת מה של אוטונומיה ושילוב של מערכות בטיחות אקטיביות (אשר עשויות לשלוף את הקפצ'ור מקוביית "דרגת בטיחות 0" בה היא מתהדרת היום).

רנו קפצ'ור החדש - גם היברידי, גם מקושר וגם עם מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות. צילום: רנו
רנו קפצ'ור החדש – גם היברידי, גם מקושר וגם עם מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות. צילום: רנו

היצע המנועים כולל דיזלים, טורבו-בנזין ופלאג-אין בטווח הספקים שבין 95 ל-155 כוחות סוס. העברת הכוח היא דרך תיבת הילוכים ידנית עם 5 או 6 הילוכים או תיבה רובוטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. בתחום הזה הוא השילוב ב-2020 של יחידה היברידית נטענת (פלאג-אין או PHEV) אשר תשרת גם מותגים נוספים בקבוצת הרכב רנו-ניסאן-מיצובישי. בהודעה לעיתונות מציינת רנו כי ל-PHEV תהיה אוטונומיה חשמלית של 45 קילומטרים ולמהירות של עד 135 קמ"ש ועשויה להגיע עד לכדי 65 קילומטרים בשימוש עירוני מתון.

רנו קפצ'ור החדש - גם היברידי, גם מקושר וגם עם מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות. צילום: רנו
רנו קפצ'ור החדש – גם היברידי, גם מקושר וגם עם מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות. צילום: רנו

רשימת האיבזור מרשימה למדי לסגמנט הזה עם מערכת שמע של BOSE עם 9 רמקולים, קישוריות משופרת דרך מערכת EASY LINK, בחירה של שלושה מצבי נהיגה: אקו, ספורט, מיי סנס – אשר משנים לא רק את מפות ניהול המנוע ותיבת ההילוכים אלא את האמביאנס בתוך הרכב עם 8 גווני תאורה שונים, תצוגות לוח המחוונים הווירטואלי ועוד. מסך המולטימדיה המזדקר מגיע במידות של 7 או 9.2 אינץ' – ומעוצב בהשראת מסכי הסמארטפון. כמה מכל זה יגיע אלינו במוצר הישראלי – נחיה ונראה.

לצד הצמיחה בממדים וניצול טוב יותר של החלל יש גם שיפור מהותי – כך אומרת ההודעה – בתחושה האיכות והחומרים השונים בקבינה ובתא הנהג. כרגע בישראל משווקת הגרסה הנוכחית של רנו קפצו'ר במחיר המתחיל ב-99,990 שקלים.

Check Also

קיה אוסטרליה: טנדר חשמלי זה לא פתרון

הראשון מתוך תעשיית הרכב שיוצא פומבית נגד דגם חשמלי חדש שחברתו עתידה לשווק. מנכ"ל קיה אוסטרליה מעז להצביע על המלך העירום האם זה יהיה סוף הקריירה שלו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1 × one =