יום ראשון , 19 מאי 2024
אאודי e-tron s - עם 500 כ"ס ו-100 קג"מ אבל רק ל-8 שניות. צילום: AUDI

אאודי E-TRON S עכשיו עם 500 כ"ס

רוני נאק

הרכב החשמלי השני הנמכר ביותר בישראל – אאודי E-TRON – מקבל עתה גרסת שרירים שהיא הרבה מעבר לחבילת קוסמטיקה ונגיעות של צבע אדום במקומות הרגישים. גרסת S שתהיה זמינה לגרסה הרגילה וגם לספורטבק קצוצת הירכתיים תפיק לא פחות מ-500 כ"ס ו-99 קג"מ (הולי שיט! בואו נעגל ל-100 קג"מ סבבה?) בעזרת שלושה מנועים חשמליים. מנוע אחד בחזית ושניים מאחור – ומערכת ניתוב מומנט חדשה וערמומית שתעזור למסת הרכב לפנות כמו אבארט קלילה. הנתונים מלמדים על 4.5 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מירבית של 210 קמ"ש. (דיסקליימר: הכוח הזה זמין לפרץ של BOOST בן 8 שניות).

תא נהג אאודי ETRON s – יותר ספורטיבי ומהודק. צילום: AUDI

בהודעתה אאודי אומרת שחלוקת הכוח מכוונת הרבה יותר לגלגלים האחוריים – ההנעה כפולה קבועה "קוואטרו" (קריצה קריצה) – כאשר המנוע הקדמי (שזהה למנוע האחורי שיש באאודי E-TRON בהם נהגנו בישראל) מצטרף לחגיגה לפי הצורך ושיקול הדעת של בקרת המשיכה. בנהיגה רגילה הנטל יפול על כתפי שני המנועים האחוריים והקדמי – כאמור יופעל כשת'ור יכה בפתישו והברקים יבריקו או כשצריך יותר תאוצה ושיפור אחיזה. הסוללה היא בגרסתה הגדולה יותר – עם קיבולת של 95 קוט"ש. אבל תוספת הביצועים תקצר את הטווח ל-360 קילומטרים (WLTP).

גרסת S ליין זמינה למרכב הרגיל וגם כ-ספורטבק – הזמנות בסתיו. בישראל מחרכך. צילום: AUDI

חישוקי הגלגלים הסטנדרטים הם 20 אינץ' ויש אופציה ל-22 אינצ'ים, כנפיים מורחבות מעט, קליפרים בגוון כתום וכמובן יכולת טעינה מהירה של עד 150 קו"ט מעמדת טעינה לרכב חשמלי.

ההזמנות באירופה יפתחו בסתיו 2020.

Check Also

טסלה בין כוונות המפגינים

הפגנות אלימות על רקע הכוונה להרחיב את שטח מפעל טסלה בגרמניה. מאסק מתלונן על היד הרכה של המשטרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

17 − 3 =