יום ראשון , 28 אפריל 2024
פיג'ו 408 בישראל - החל ב-169 אלפי שקלים. צילום: רונן טופלברג

פיג'ו 408 בישראל החל ב-168,990 שקלים

רוני נאק

יבואנית פיג'ו לישראל החלה לשווק מחדש את "סדרה 400" של פיג'ו. זאת אחרי היעדרות של 14 שנים לאחר הפסקת היבוא של הפיג'ו 407. יותר מזה, זו ההשקה הראשונה מזה שלוש שנים של דגם חדש של המותג הצרפתי בישראל ומסמן – ליבואנית – אבן דרך חשובה בחזרתה כשחקנית חזקה יותר למגרש.

פיג'ו 408 בישראל – קוקפיט דיגיטלי מלא וממשקי סלולאר אלחוטיים. צילום: רונן טופלברג

הפיג'ו 408 החדשה היא מכונית משפחתית גדולה בעלת בסיס גלגלים (המרווח בין הגלגלים הקדמיים לאחוריים) ארוך של 279 ס"מ אשר מאפשר יצירה של חלל נוסעים גדול ומרווח ליושבים לפנים וגם מאחור. תצורת המרכב מכונה "פאסטבק" והיא מעין שילוב של סדאן קלאסית עם גג משתפל במתינות לאחור היוצר צללית דינאמית ונאה יותר. יתרון נוסף של התצורה הזו נובע מהעובדה שדלת תא המטען מרוממת יחד עם השמשה האחורית ומקנה גישה נוחה ביותר לתא מטען בעל נפח גדול מאד של 536 ליטרים.

פיג'ו 408 בישראל – תא מטען עצום עם גישה סופר-קלה. צילום: רונן טופלברג

על ההנעה מופקד מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.2ל' המפיק 130 כוחות סוס ואלו עוברים לכביש דרך תיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים. צריכת הדלק הרשמית עומדת על 16.6 קילומטרים לליטר.

• מבחן דרכים פיג'ו 5008 דיזל

בתוך הרכב המעוצב תמצאו תא נהג דיגיטלי מלא עם שני מסכים בגודל 10 אינץ'. האחד מול הנהג ומספק מידע חשוב וניתן להתאמה של סוג המידע שיוצג וכן של אופי ההצגה שלו (צבע גרפיקה וכיוב') השני הוא מסך המולטימדיה השולט בתפקודים רבים של הרכב וכן בממשק אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי אלחוטיים (לניידים תומכים) ובעברית מלאה.

פיג'ו 408 בישראל – עיצוב יוצא דופן ומרשים. צילום: רונן טופלברג

מערכות הסיוע לנהג והבטיחות האקטיביות כוללות בקרת שיוט אדפטיבית המתאימה את מהירות הנסיעה לקצב התנועה שבכביש (עד לעצירה מוחלטת אם נדרש), תיקון של סטיה מנתיב הנסיעה, בלימת חירום אוטונומית, קריאת תמרורי דרך, ניטור עייפות הנהג ועוד.

פיג'ו 408 בישראל – בסיס גלגלים ארוך ומושב אחורי מרווח – יש פתחי מיזוג ושקעי כוח. צילום: רונן טופלברג

בתחום האבזור נספר על חבילת אבזור אחת בשם "אלור פאק" וזו כוללת מושבים מרופדי עור נאפה, מפתח חכם, בקרת אקלים דו-אזורית, שמשות קדמיות כפולות ומבודדות רעשים וחום, חישוקי גלגל 19 אינץ', תאורת אווירה פנימית משתנה עם 8 גווני צבע ועוד.

לקראת אמצע שנת 2024 תצטרף להיצע גם גרסת הנעה חשמלית מלאה.

את חוות הדעת המלאה שלנו על הפיג'ו 408 החדש תוכלו לקרא כאן אחרי נסיעת המבחן.

פיג'ו 408 בישראל – החל ב-169 אלפי שקלים. צילום: רונן טופלברג

Check Also

קיה אוסטרליה: טנדר חשמלי זה לא פתרון

הראשון מתוך תעשיית הרכב שיוצא פומבית נגד דגם חשמלי חדש שחברתו עתידה לשווק. מנכ"ל קיה אוסטרליה מעז להצביע על המלך העירום האם זה יהיה סוף הקריירה שלו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

five × 4 =