יום שלישי , 30 אפריל 2024
קניתם מרצדס לעבודה? תוכלו מעתה לדעת מראש כמה תעלה לכם התחזוקה על פני 4 שנים. צילום: רוני נאק

כלמוביל משלבת חבילת תחזוקה במחיר הרכב – למקצוענים

אמיל קרעין, מנכ"ל קבוצת רכבי הובלה והיסעים בכלמוביל מסר כי Colmobil Pro4 "זהו פתרון ייחודי התואם את צרכי הענף  שעד כה לא היה מקובל וממשיך את מעטפת שירותי ה- PRO שהשקנו לפני כשנה. בעלי החברות שלהן ציי רכבי הובלה או היסעים יוכלו לתכנן מראש את היקף ההוצאה הכוללת שלהם לגבי צי הרכב הנ"ל ובכלל זה עלויות האחזקה (המשתנות בד"כ) בנוסף לעלות הרכב.

תכנית Colmobil Pro4 מעניקה ללקוחות אפשרות להבטיח מראש את מחיר העסקה אותה מעבר למחיר כלי הרכב אותו רכשו ובכך "לבטח" עצמם  מהוצאות במהלך השנים כשזקוקים לטיפולים, אחזקה, החלפת מצבר, גרירות ועוד.

החבילה (בעלות משתנה לפי הדגם) כוללת בין היתר החלפת מצבר במהלך כל 4 שנות האחריות (כלי רכב מסחריים ומשאיות זקוקים למצבר מיוחד המותאם לעומס מוגבר), החלפת בלמים בהתאם להמלצות היצרן, החלפת שמנים בהתאם להוראות היצרן, הפחתת הזיהום ומניעת תקלות, החלפת נורות, מגבים ונוזל שמשות בהתאם לצורך.

לדברי כלמוביל החבילה החדשה מעניקה שקט תפעולי ל- 4 שנים (או לפי מרחק נסועה). החבילה כוללת:שירותי גרירה וחילוץ למרכזי השירות, הכנה לטסט שנתי וחבילת טיפולים קבועים במוסכים מורשים שנועדו לשמור על תחזוקת הרכב ברמה הגבוהה ביותר.

Check Also

ORA מרחיבה את ההיצע

ספורט סדאן רטרו-קופה שהיא גם הומאז' לדגמי הקלאסיות של אירופה. ORA ממשיכה בקו העיצוב יוצא הדופן ומשיקה בישראל את ה-07. המחיר מתחיל ב-195 אלפי שקלים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1 × 4 =