רוני נאק
שברולט ארה"ב מנצלת את מתיחת הפנים של הסילבראדו ומרחיבה את ההיצע עם גרסת שטח מוקשחת: ZR2. במסגרת עדכוני הדגם (תחילת שיווק בארה"ב במחצית 2022) תשולב גם בקרת שיוט SUPER CRUISE (שזה כמו אוטופיילוט של טסלה רק ללא החיבה לניידות חונות) וחשוב מכך תא נהג וקבינה מעודכנים.
גרסת ZR2 (פעם ראשונה בסילבראדו) משתמשת באותה מתכונת כמו בקולוראדו הקטן יותר וכוללת: מתלים חכמים עם שסתומי DSSV וקפיצים תואמים. מרווח גחון מוגדל ב-2 אינץ' (למרווח גחון של 28.5 ס"מ) וגם מהלך מתלה ארוך יותר.
עוד כוללת חבילת השטח נעילת דיפרנציאל אחורי, מיגון גחון מקורי, צמיגי שטח 33 אינץ' ופגושים מאפשרים זוויות גישה ונטישה משופרות – אפילו קצה המפלט הוזז לפנים כדי למנוע גירוד ומעיכה בשטח. בשלב ראשון שברולט תציע את ZR2 רק בתצורת תא כפול וארגז קצר עם מנוע בנזין V8 בנפח 6.2ל' (420 כ"ס) ותיבת הילוכים אוטומטית עם 10 הילוכים. תגובה של GM לפופולאריות האדירה לה זוכה פורד רפטור ולאחרונה גם ראם TRX.
חשוב אולי יותר עבורנו היא הקבינה החדשה. לפי שברולט כבר מגרסת הבסיס יהיה לוח מחוונים דיגיטלי מלא 12.3 אינץ' ולידו מסך מולטימדיה אדיר ממדים של 13.4 אינץ'. גרסאות חמשת המושבים מקבלות ברז מרכזי להעברת ההילוכים בעוד שגרסאות הששה מושבים (שלושה לפנים) ישארו עם הידית המסורתית על עמוד ההגה. עוד כולל עדכון הקבינה שימוש בדיפוני עץ בגימור מאט, ריפודי עור מחוררים, תפרים קונטרסטיים ואפילו רקמה בגרסאות היי קאנטרי.
בנוסף שברולט מעדכנת את חבילת הסיוע והבטיחות האקטיבית. סופר-קרוז יהיה רק בגרסת היי-קאנטרי הבכירה בעוד שברמות האחרות ייכנסו לסטנדרט בלימת חירום אוטונומית, זיהוי הולכי רגל, תיקון סטייה מנתיב והחלפת אורות אוטומטית. אין שינויים במנוע הדיזל V8 המוכר אצלנו.