יום שלישי , 25 יוני 2019
ראשי » מגזין » שיווק רכב: כלמוביל דיגיטאל
כלמוביל עם מסע לקוח דיגיטאלי ושירותים רבים נוספים. צילום: יונדאי
כלמוביל עם מסע לקוח דיגיטאלי ושירותים רבים נוספים. צילום: יונדאי

שיווק רכב: כלמוביל דיגיטאל

שטח

כלמוביל מציגה היום את הצעד הראשון ביישום אסטרטגיית ה- CASE של  הקבוצה בעשור הקרוב ומשיקה את  כלמוביל Connect שהינו שירות חדש פרי פיתוח הקבוצה. מדובר בשירות המאפשר לראשונה בישראל ביצוע תהליך מלא של קניית רכב חדש און ליין וקבלתו במועד שנקבע באחד מאולמות התצוגה ברחבי הארץ. כמו כן כולל  ה- Connect   מערך ניהול נהיגה ותקשורת באמצעות אפליקציה, המאפשרת שליטה ובקרה דיגיטלית וניהול דיאלוג און ליין עם הרכב ופתיחת "אזור אישי" מותאם לכל לקוח שדרכו ינהל קשר מלא באמצעות רכבו.

אולם מכירה דיגיטלי:

לראשונה בישראל, כל תהליך המכירה לרבות התשלום המלא על הרכב יתבצע און-ליין באולם מכירות דיגיטלי. תהליך ההזמנה אשר כולל בחירת דגם, מפרט, אבזור, צבע, מימון, ביטוח, העברת הכספים והחתימות יעשו באמצעות האולם הדיגיטלי עד לאיסוף הרכב מאחד מאולמות התצוגה של החברה ברחבי הארץ.

אפליקציית Connected Car:

האפליקציה החדשה המושקת היום מציעה מגוון שירותים דיגיטליים חדשניים, יעילים, נוחים וידידותיים לשימוש במטרה לאפשר בנוסף לחוויית נהיגה גם ניהול תקשורת מלאה בנוחות ובניהול קולי עם הרכב, אנשי קשר, מרכזי השירות של החברה והאפליקציות המוצעות. בין שאר השירותים  אפליקציית  ה- Connected Car מציעה איתור מיקום הרכב, ניווט אל הרכב, התנהגות נהג, תאוצות, בלימות, היסטוריית נסיעה, רמת מתח מצבר והתראת מהירות. כמו כן מאפשרת האפליקציה תיאום טיפול במוסך ללא שיחה למוקד שירות, ניהול תאונה, חידוש חבילת גלישה, ספר רכב דיגיטלי, ניהול והוספת נהגים חדשים ובני משפחה, הסבר על נוריות חיווי, שיחה ישירה למוקד שירות ועוד.

כלמוביל עם מסע לקוח דיגיטאלי ושירותים רבים נוספים. צילום: יונדאי
כלמוביל עם מסע לקוח דיגיטאלי ושירותים רבים נוספים. צילום: יונדאי

מדובר בפיתוח המתווסף למערכת ה- Connected Car הקיימת כיום כבר בכ-160 אלף כלי רכב שנמסרו ללקוחות כלמוביל, אשר שינתה את חווית הנהיגה ומאפשרת ליהנות מגלישה ברשת עם מערכת ההפעלה מסוג אנדרואיד על גבי מערכת המולטימדיה שברכב עם שירות Hot Spot  לגלישה באינטרנט ברכב, דיבורית Bluetooth, ניווט באמצעות WAZE  במסך המגע, תשלום חניה באמצעות סלופארק ופנגו, אפשרות להאזנה לתחנות רדיו מכל העולם, מסכי עזר אינטרנטיים, מידע על פריסת אולמות התצוגה, מרכזי השירות והטרייד-אין אשר ניתן להתקשר או לנווט אליהם בלחיצת כפתור.

כלמוביל עם מסע לקוח דיגיטאלי ושירותים רבים נוספים. צילום: יונדאי
כלמוביל עם מסע לקוח דיגיטאלי ושירותים רבים נוספים. צילום: יונדאי

מעתה, מערכת ה- Connected Car תקושר גם לאפליקציה ותאפשר בין היתר ניהול קולי של כל מערכת ה- Connected גם לרכבים שבהם אין את המערכת המקורית של אפל או של גוגל עם Apple CarPlay או Android Auto. מדובר בפיתוח עצמי של כלמוביל שיאפשר ניווט קולי כגון "סעי הביתה", ניהול שיחות, כגון "תתקשרי לאבא", ניהול המוזיקה, "נגני את אריק איינשטיין" ועוד.

צביקה פולק מנכ"ל קבוצת כלמוביל מציין: "מדובר בסנונית הראשונה של  יישום אסטרטגיית ה- CASE של הקבוצה  שיבוא לידי ביטוי  בהצעת מגוון שירותים ומוצרים בעשור הקרוב.  הקבוצה  שמה לה למטרה להוביל בישראל  את אסטרטגיה זו  שעיקרה  חיבוריות, אוטונומיות, שיתוף והנעה חשמלית והיברידית- [ Electric, [Connected, Autonomous, Share כחלק מהשינוי של ענף הרכב העולמי והעידן הדיגיטלי. במסגרת אסטרטגיית ה- CASE נציע בנוסף למוצרי הקבוצה גם מגוון שירותים שטרם הוצעו בישראל", הוסיף פולק.  

 

צפו גם בזה

מיזוג פיאט/קרייזלר עם רנו. למה זה לא קרה? צילום: FCA

פיאט/קרייזלר ו-רנו. למה זה לא קרה

ניסאן נמנעת, פוליטיקאית מתערבים ויו"ר אחד שמאבד סבלנות ועפה לו הקופסה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

19 − fifteen =