שבת , 20 אפריל 2024
סדנת AEV לקחה שברולט קולוראדו ZR2 ועשתה לו טוב. אהבנו, רוצים כזה, עכשיו! צילום: AEV
סדנת AEV לקחה שברולט קולוראדו ZR2 ועשתה לו טוב. אהבנו, רוצים כזה, עכשיו! צילום: AEV

טנדר שברולט עוד יותר משופר

רוני נאק

אנחנו חיים בישראל. כאן ניתן לשפר רכבי שטח ולהגביה אותם, שימו לב, בשני אינץ'. יותר מזה זה מסוכן, הרכב יתהפך, טוענים אי אלו מביני דבר בבית דגן. שיהיה להם לבריאות, אנחנו שמים קפה שחור וחולמים על שברולט קולוראדו שמגיע משופר כבר מהחברה לפחות ככה אין תירוץ חוקי להוריד מהכביש.

אך בארצות הברית תמיד יש מי שחולם יותר חזק, ולוקח את הטנדר המשופר של שברולט וכמובן: משפר. מדובר בסדנת AEV  האמריקאית שלקחה את ה ZR2 המשופר של שברולט וכמובן שיפרה אותו עוד קצת.

סדנת AEV לקחה שברולט קולוראדו ZR2 ועשתה לו טוב. אהבנו, רוצים כזה, עכשיו! צילום: AEV
סדנת AEV לקחה שברולט קולוראדו ZR2 ועשתה לו טוב. אהבנו, רוצים כזה, עכשיו! צילום: AEV

ברשימה יש תוספות רבות שכנראה שהיו מכניסות את הקולוראדו ללילה במעצר במשטרת התנועה: פגושים חדשים, מיגון תחתון מקיף, LED  באר מאסיבי בפגוש הקדמי, ניפוחים לכנפיים וכמובן, איך לא, צמיגי 35 שיושבים ממש יפה בהתחשב בהגבהה הנוספת ש AEV עשו על הדרך, כזו שאפילו מתחשבת באופי הפעולה של הבולמים המתכווננים.

סדנת AEV לקחה שברולט קולוראדו ZR2 ועשתה לו טוב. אהבנו, רוצים כזה, עכשיו! צילום: AEV
סדנת AEV לקחה שברולט קולוראדו ZR2 ועשתה לו טוב. אהבנו, רוצים כזה, עכשיו! צילום: AEV

ויש גם בודיליפט צנוע של אינץ' וחצי, מה שנקרא בישראל "עצור בצד". מאחור יש מקרר והייליפט ומקדימה יש מנוע, אבל אל תצפו שישאר סטנדרטי: לכן יש מערכת פליטה ויניקה משופרות שמאפשרות ל V6 לנשוף ולנשום עוד כמה סוסונים. למה? כי הם יכולים!

הנה עוד משהו קטן ש-AEV עושים. סתם שתדעו. צילום: AEV
הנה עוד משהו קטן ש-AEV עושים. סתם שתדעו. צילום: AEV

Check Also

אגרת הרישוי לרכב חשמלי מתייקרת מאד

מדינת ישראל מכניסה את נהגי הרכב החשמלי מתחת לאלונקת המיסים. החל מה-1 לינואר 2025 הטבת אגרת הרישוי תבוטל ותיישר קו לפי 7 קבוצות הרישוי הנהוגות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

sixteen + 4 =