רוני נאק
אנחנו חיים בישראל. כאן ניתן לשפר רכבי שטח ולהגביה אותם, שימו לב, בשני אינץ'. יותר מזה זה מסוכן, הרכב יתהפך, טוענים אי אלו מביני דבר בבית דגן. שיהיה להם לבריאות, אנחנו שמים קפה שחור וחולמים על שברולט קולוראדו שמגיע משופר כבר מהחברה לפחות ככה אין תירוץ חוקי להוריד מהכביש.
https://www.youtube.com/watch?v=wzIKjihISIU&ab_channel=Chevrolet
אך בארצות הברית תמיד יש מי שחולם יותר חזק, ולוקח את הטנדר המשופר של שברולט וכמובן: משפר. מדובר בסדנת AEV האמריקאית שלקחה את ה ZR2 המשופר של שברולט וכמובן שיפרה אותו עוד קצת.

ברשימה יש תוספות רבות שכנראה שהיו מכניסות את הקולוראדו ללילה במעצר במשטרת התנועה: פגושים חדשים, מיגון תחתון מקיף, LED באר מאסיבי בפגוש הקדמי, ניפוחים לכנפיים וכמובן, איך לא, צמיגי 35 שיושבים ממש יפה בהתחשב בהגבהה הנוספת ש AEV עשו על הדרך, כזו שאפילו מתחשבת באופי הפעולה של הבולמים המתכווננים.

ויש גם בודיליפט צנוע של אינץ' וחצי, מה שנקרא בישראל "עצור בצד". מאחור יש מקרר והייליפט ומקדימה יש מנוע, אבל אל תצפו שישאר סטנדרטי: לכן יש מערכת פליטה ויניקה משופרות שמאפשרות ל V6 לנשוף ולנשום עוד כמה סוסונים. למה? כי הם יכולים!
