שבת , 27 אפריל 2024
DS7 המעודכן נוחת אצלנו עם שלוש גרסאות פלאג-אין הייבריד וחבילות אבזור משופרות. צילום: רונן טופלברג

DS7 E-TENSE החל ב-339,990 שקל

רוני נאק

לובינסקי יבואנית מותג היוקרה DS החלה לשווק את ה-DS7 המעודכן בישראל. רכב הפנאי המהודר בעל נופך אומנותי ושואב השראה מעולמות העלית של מותגי העל הצרפתיים, עבר עדכון חזותי וטכנולוגי מקיף.

הרכב המרשים משווק בשלוש גרסאות הנעה, כולן פלאג-אין היברידיות, עם תפוקה של 225, 300 ולראשונה, גרסה ספורטיבית חזקה המפיקה 360 כ"ס. בכל הגרסאות תמצאו סוללה בקיבולת של 14.2 קוט"ש המאפשרת נסיעה חשמלית לטווח שבין 58 ל-66 קילומטרים.

DS7 המעודכן נוחת אצלנו גם עם גרסאות הנעה כפולה ומצבי נהיגה רבים. צילום: רונן טופלברג

במסגרת העדכון יצרה DS עיצוב חדש לחזית ולירכתיים – עם קווים חדים, מודגשים ודינאמיים יותר. חתימת אור חדשה הודות לשימוש ביחידות תאורת חזית ותאורת יום חדשות, יוצרים ל-DS7 הבעה חדשה, מודרנית ויוקרתית. יחידות התאורה הראשיות בחזית כוללות כעת את טכנולוגיית ה-PIXEL LED VISION 3.0 העדכנית ביותר ובעיצוב דק וחד מבעבר.

בתוך תא הנהג המעוצב תמצאו מסך מגע בגודל 12 אינץ' ברזולוציה גבוהה להפעלת ממשק אדם-מכונה הכולל גם ניווט מקורי ועדכוני תנועה בזמן אמת. התפעול בעברית. מסך בגודל 12.3 אינץ' המתפקד כלוח מחוונים עם תצוגות מתחלפות לבחירה והתאמה אישית. בנוסף בחלק מהגרסאות מצויד ה-DS7 במערכת מתלים אקטיבית, מערכת לראיית לילה וגם סריקת פני נהג בזמן אמת.

שלוש יחידות הנעה פלאג-אין-היברידיות (PHEV) מצוידות בסוללת ליתיום בקיבולת של 14.2 קוט"ש לעומת 13.2 בדגם היוצא. זמן הטעינה לסוללה זו עומד על כשעתיים (מעמדה תלת פאזית 32 אמפר, 7.4 קילוואט) או כ-7 שעות משקע כוח תעשייתי ביתי (2.3 קילוואט, 10 אמפר).

DS7 המעודכן נוחת אצלנו עם ממשק אדם מכונה חדש ובעברית. צילום: רונן טופלברג

הגרסה הראשונה מספקת 225 כ"ס ו-36.7 קג"מבשידוך לתיבת ה-8 הילוכים האוטומטית מבית AISIN, תאיץ גרסה זו מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 8.9 שניותלמהירות מרבית של 225 קמ"ש. צריכת דלק משולבת של 1.3 ליטר ל-100 ק"מ בשקלול חשמל ובנזין. בגרסה זו, עומד טווח הנסיעה החשמלי על 66 ק"מ לפי תקן WLTP (רמת זיהום 1).

DS7 המעודכן נוחת אצלנו ממשיכה את מסע היוקרה הצרפתית עם עיצובים מקוריים וביצוע ברמה עילית. צילום: רונן טופלברג

בגרסה השניה, ההספק עולה ל- 300 כ"ס ו-53 קג"מ שמקורם בשלושה מנועים. שני מנועים חשמליים המייצרים הנעה כפולה. גרסה זו תגיע ל-100 קמ"ש תוך 5.9 שניות ולמהירות מרבית של 235 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת בגרסה זו עומדת על 1.2 ליטר ל-100 ק"מ וטווח הנסיעה החשמלי על 66 ק"מ לפי תקן WLTP (רמת זיהום 1).

DS7 המעודכן נוחת אצלנו עם טווח חשמלי של עשרות ק"מ וגרסה ספורטיבית מאד מעניינת. צילום: רונן טופלברג

בגרסה החזקה ביותר של ה-DS7 E-TENSE ההספק עולה ל-360 כ"ס משולבים ובהתאם לך חוזקו מערכות הרכב כדי להתמודד עם התפוקה הגבוהה. ל-100 קמ"ש תגיעו תוך 5.6 שניות בלבד, ולמהירות מרבית של 235 קמ"ש עם צריכת דלק של 1.8 ליטר ל-100 ק"מ בשקלול חשמל ובנזין (רמת זיהום 2). בגרסה זו, עומד טווח הנסיעה החשמלי על 58 ק"מ (WLTP).

גרסת ה-360 כ"ס תוכננה על ידי מחלקת הספורט של החברה – DS PERFORMANCE והיא מכוילת לנהיגה ספורטיבית והדוקה יותר באמצעות הנמכת מתלים של 15 מ"מ, מפשק המתלים רחב יותר ב-24 מ"מ מלפנים ו-10 מ"מ מאחור, והבלמים הקדמיים מוגדלים עם 380 מ"מ, צמיגי מישלן פילוט ספורט ותגי DS Performance.

DS7 המעודכן נוחת אצלנו עם חווית נהיגה משופרת בכל מימד. פיזי או דיגיטלי. צילום: רונן טופלברג

כל גרסאות ה-DS7 E-TENSE המחודש נהנות מממשוק מלא לאפליקציית MyDS המספקת מידע נרחב אודות השימוש ברכב, צריכת האנרגיה, קביעת הניווט, הפעלת מערכת המיזוג ברכב במועד שנקבע מראש לפני התחלת הנסיעה ועוד.

מחירים:

  • DS7 E-TENSE 225 כ"ס RIVOLI – 339,990 שקל
  • DS7 E-TENSE 300 כ"ס RIVOLI – 394,990 שקל
  • DS7 E-TENSE 360 כ"ס RIVOLI – 429,990 שקל

 

ה-DS7 E-TENSE המחודש משווק בישראל עם אחריות 3 שנים או 100,000 ק"מ על מערכות הרכב וכן אחריות של 8 שנים או 160,000 ק"מ על הסוללה.

Check Also

קיה אוסטרליה: טנדר חשמלי זה לא פתרון

הראשון מתוך תעשיית הרכב שיוצא פומבית נגד דגם חשמלי חדש שחברתו עתידה לשווק. מנכ"ל קיה אוסטרליה מעז להצביע על המלך העירום האם זה יהיה סוף הקריירה שלו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1 × one =