יום רביעי , 28 אוקטובר 2020
ראשי » חדשות » השקת האמר החשמלי תהיה בפרסומת
כך נראה המהפכה השקטה של האמר. כוכב NBA וטנדר עם 1000 כ"ס. צפו בפרסומת ב-20 לאוקטובר. צילום: GM

השקת האמר החשמלי תהיה בפרסומת


רוני נאק

בעוד כשבוע, ב-20 לאוקטובר, צפויה GMC לחשוף לציבור בארה"ב ולעולם כולו את טנדר האמר החשמלי. בניגוד למקובל בתעשייה החשיפה לא תתקיים במסיבת עיתונאים למובילי התעשייה, גם לא במפגש זום מרתק לבלוגרים נלהבים מרחבי העולם. GMC (ו-GM בתכלס) פורסות יריעה רחבה הרבה יותר וההשקה תיעשה כפרסומת שתופיע במהלך המשחק הראשון של ליגת הכדורסל הבכירה. פרנזטור כבר יש, לא הלכו על הבזול, והוא לברון ג'יימס שייככב במודעות.

טנדר האמר חשמלי. בין השאר עם היגוי לכל הגלגלים. קמפיין תודעתי חשוב לקידום מותג GMC ואת העתיד החשמלי של GM. צילום: ג'נראל מוטורס

כל הטנדרים החשמליים שיגיעו

המטרה של הקמפיין גדולה הרבה יותר מרק להראות את הטנדר החדש אלא בעל מטרה תודעתית חשובה יותר ולתקשר את העתיד החשמלי הנרחב של GM על שלל מותגיה. בפלטפורמות הדיגיטליות שבהן תופיע המודעה יוכלו הגולשים לקבל מידע רב יותר על טנדר האמר, לשוטט בין חבילות האבזור השונות וגם לבצע הזמנה מוקדמת לרכב בעלות של 100 דולרים בלבד (קריצה, קריצה, טסלה). בפורד מצפיה לחשיפה לכ-מיליארד אמריקאים וגם אם אחוז קטן מאלו אכן יגהצו את דמי הקדימה, מדובר בהכנסות מידיות של מיליוני דולרים. סכום שעשוי לכסות, אולי, את עלות הקמפיין.

הופעה ראשונה של המודעה תהיה בשעה 20:00 (שעון מזרח ארה"ב) בתאריך ה-20 לאוקטובר. במקביל יפתח את GMC להזמנות.

צפו גם בזה

מבחן דרכים לנד רובר דיפנדר

הדיפנדר החדש טלטל את עולם השטח. יצאנו לנהיגה לגלות יותר עם דיזל 240

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1 × 3 =