יום חמישי , 5 דצמבר 2024
איסוזו דימקס החדש מגיע לישראל. החל ב-230 אלפי שקלים ל-4X4. צילום: איסוזו

איסוזו דימקס החדש החל ב-194,990 שקלים

רוני נאק

UMI יבואנית איסוזו מתחילה היום לשווק את הדור החדש של טנדר דימקס. זהו השחקן החשוב ביותר בסגמנט הטנדרים וכזה המוביל את המכירות בו מזה 16 שנים ברציפות. מדובר בדור כל-חדש של הטנדר אשר אצלנו (ובשוק האירופאי) ממשיך להיות משווק עם מנוע טורבו דיזל 1.9ל' המפיק 163 כ"ס ו-36.7 קג"מ. בשווקים שלא דורשים תקינה אירופאי הדימקס משווק גם עם מנוע 3.0ל' טורבו-דיזל מעודכן. העברת הכוח היא דרך תיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים או אוטומטית עם 6 הילוכים (אגב, אותה תיבת הילוכים בדיוק המשמשת את טויוטה היילקס/לנדקרוזר/טאקומה וגם במיצובישי טרייטון) וההנעה אחורית או כפולה עם LOW.

איסוזו דימקס החדש מגיע לישראל. חווית נסיעה ברמה אחרת וגם מערך בטיחות מלא החל מרמת הבסיס. צילום: איסוזו

איסוזו דימקס החדש מסוגל לגרור עד 3.5 טונות ולשאת עד 1.1 טון (תלוי בגרסה). בנוסף עלויות האחזקה מופחתות עם מרווח טיפולים של 20,000 ק"מ או 24 חודשים.

היבואנית תציע גרסת כניסה חד-קבינה ידנית, קבינה כפולה והנעה אחורית ואחריהן גרסאות קבינה כפולה והנעה כפולה ב-5 רמות אבזור שונות. המשותף לכל הגרסאות האלה: מערך בטיחות אקטיבי מלא בכל הגרסאות. בין השאר זה כולל בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, החלפת אורות ועוד. הדימקס החדש מגיע לישראל חמוש בציון בטיחות מירבי של 5 כוכבים במבחן ריסוק NCAP אירופאי. בנוסף, שילבה איסוזו לראשונה בדגם, נעילת דיפרנציאל אחורית, סייען לזינוק בעליה, מניעת התדרדרות ויכולת צליחת מים (ללא הכנה מיוחדת) בעומק של 80 ס"מ.

איסוזו דימקס החדש מגיע לישראל. נעילת דיפ' מקורית ויכולת גרירה של עד 3.5 טון. צילום: איסוזו

גם נושא חווית הנסיעה טופל לעומקו עם קבינה חדשה, תא נהג מעוצב המשלב חומרים איכותיים יותר וכמובן מולטימדיה עם מסך 9 אינץ' וממשק לקארפליי/אנדרואיד. ברמות האבזור הבכירות תמצאו גם ריפודי עור, הזחה חשמלית למושבים, מפתח חכם וגם בקרת אקלים עם פתחי מיזוג אחוריים.

אור קליין סמנכ"ל מכירות ומוצר קבוצת UMI:

" הפעם האחרונה שהדימקס עשה כזאת קפיצת מדרגה הייתה ב- 2012 , הדגם החדש של הדימקס מגיע עם יכולות שטח טובות יותר, אבזור נוחות וטכנולוגיה עשיר יותר ומערכות בטיחות מתקדמות לכלל רמות הגימור כסטנדרט, נתון שלא קיים בסגמנט. בנוסף לכל התוספות והחידושים אין פשרות ביכולות של הדימקס כ"סוס עבודה" אמין. בתוך כך,  אנו בטוחים בהצלחתו של הדימקס להמשיך להוביל את סגמנט הטנדרים כפי שעשה ב 16 השנה האחרונות".

מחירים:

חד קבינה, רמת גימור S ידני- 194,990

קבינה כפולה רמת גימור S 4X2 ידני- 204,990

קבינה כפולה רמת גימור S 4X4 ידני – 229,990

קבינה כפולה רמת גימור S+ 4X4 אוטו'- 247,990

קבינה כפולה רמת גימור LS 2X4 אוטו'- 232,990

קבינה כפולה רמת גימור LS PREMIUM 4X4 אוטו'- 265,990

Check Also

פורד אסקורט MK1 חוזרת לחיים ביג טיים

ולא רק גם פורד RS200 בקרוב ינהם שנית. סדנת בורהם בשיתוף פורד מחזירה לחיינו אייקונים של פורד שיהיו חדשים לגמרי וייבנו מ-0 מהתכניות המקוריות של פורד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *