רוני נאק
יגואר ללא גרסת ביצועים היא יגואר ללא ציפורניים. לכן יגואר מכריזה על הצגתה של גרסת SVR לF PACE, מהלך שהיה מתבקש למען האמת לנוכח אופיו הספורטיבי של הכביש שטח של ג'אגואררר.
• לא לשלם יותר מחיר מלא על רכב חדש
כצפוי, מנוע ה-5.0 ליטרים V8 של חטיבתSVR מוצא עצמו יונק אוויר בכפייה באמצעות מגדש-על בין קורות השלדה הקדמיות. זה משחרר 550 כוחות סוס אל ארבעת הגלגלים כדי להזניק את חתול הטרף ל-100 קילומטרים לשעה תוך 4.1 שניות ועד למהירות מרבית אי שם ב-283 קמ"ש.
כצפוי – וכנדרש, יגואר SVR נבדל חיצונית מאחיו העממיים בכונסי האוויר הקדמיים, במבנה הכנפיים הקדמיות המנופחות המאכלסות חישוקי 21 אינץ' ובמכסה המנוע. מבחינת השלדה, הקפיצים הקדמיים נוקשים ב-30% ואילו האחוריים ב-10% כאשר על מלאכת הבלימה אחראיים דיסקים קדמיים ענקיים בקוטר 395 מילימטרים. בקרת המתלים "מושאלת" ממחסני SVR, וכוללת דיפרנציאל אחורי אקטיבי מבוקר מחשב, בולמים אדפטיביים ומספר תכניות נהיגה.
בפנים, המושבים כוללים תמיכה נוספת ותפירה ייחודית, כמו גם בורר הילוכים שהושאל מן ה F TYPE. יש גם מחיר רשמי: 80 אלף דולר, או כ-200 אלף שקלים. תקנאו – מובילאיי לא כלול. ביפ ביפ.