יום ראשון , 28 אפריל 2024
לקסוס GX החדש הוא כבר קשוח מהבית - אבל תמיד אפשר להגביר! צילום: לקסוס

לקסוס GX550 Overtrail משתפר


רוני נאק

הדור החדש של לקסוס GX עוד רגע מגיע לדילרים בארה"ב והוא יוצר המולה רבה. את ההמולה אפשר לחלק לשלוש סיבות: השקה מוצלחת מאד, אופי קשוח כמו של ה-GX היוצא והסיבה השלישית הוא הקרבה הפזיולוגית הרבה לטויוטה לנד קרוזר הבא (שבתכלס גם הדור הקודם היה לנדקרוזר 150 בחליפת לקסוס מהודרת ומנוע V8). מכאן אפשר להבין של-GX עצמו יש פוטנציאל שטח טוב למדי (שלדת סולם, נעילות ו-LOW כמובן) וכי כל יכולת שטח שיש ל-GX תהיה מעט יותר טובה עם כמה נגיעות בטעם טוב שרלוונטיות ביותר גם ל…ניחשתם נכון….טויוטה לנדקרוזר 250 לכשיגיע.

לקסוס GX החדש עם חבילת שטח של JAOS (לא השתגענו על השטחת זווית הגישה..) צילום: לקסוס

• כך ייראה טויוטה לנדקרוזר החדש עם מנת שיפורי שטח

• מבחן דרכים לקסוס LX600

ובכן בתערוכת טוקיו חשפה חברה יפנית בשם JAOS ( ראשי תיבות של Japan Auto Service) קונספט שהוא חבילת אבזור לגרסת Overtrail בשביל הלקסוס GX550 אשר נועד להמחיש את החזון של JAOS לרכב שטח פרימיום. חבילת האבזור כוללת: פגוש קדמי, מגן גחון מאלומיניום 4 מ"מ, הגנה לכנפיים, מדרגות שהן גם מגיני סף, גגון, מגיני בוץ, ערכת מתלים עם בולמי-זעזועים מכווננים והגבהה חוקית של 2אינץ', חישוקי גלגל 18 אינץ' ועליהם צמיגי TOYO לשטח במידה 275/70R18.

לקסוס GX החדש עם מגיני בוץ, צמיגי שטח על חישוקי 18 אינץ ומדרגות שהן גם מגיני סף. נעילת דיפ' אחורית כבר מקורית. צילום: לקסוס

חבילת Overtrail המקורית כוללת צמיגי 33 אינץ' על חישוקי 18 אינץ', מתלי KDSS אקטיביים המאפשרים מהלך מתלה ארוך יותר, נעילת דיפרנציאל אחורית, בורר מצבים לנהיגת שטח ועוד. ההנעה מגיעה ממנוע V6 בנזין כפול-מגדשי טורבו המפיק 350 כ"ס ו-66 קג"מ. נייס.

לקסוס GX החדש מקבל ערכת מתלים עם בולמי זעזועים מתכווננים וקפיצים ארוכי מהלך לצד 2 אינץ' הגבהה. צילום: לקסוס

Check Also

קיה אוסטרליה: טנדר חשמלי זה לא פתרון

הראשון מתוך תעשיית הרכב שיוצא פומבית נגד דגם חשמלי חדש שחברתו עתידה לשווק. מנכ"ל קיה אוסטרליה מעז להצביע על המלך העירום האם זה יהיה סוף הקריירה שלו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

15 − 2 =