יום שלישי , 22 אוקטובר 2019
ראשי » חדשות » אמריקאים נאמנים לסובארו ולקסוס
ארה"ב: שימור הלקוחות של סובארו הוא הטוב ביותר. 61.5% מהלקוחות חוזרים לקנות סובארו. צילום: סובארו
ארה"ב: שימור הלקוחות של סובארו הוא הטוב ביותר. 61.5% מהלקוחות חוזרים לקנות סובארו. צילום: סובארו

אמריקאים נאמנים לסובארו ולקסוס

רוני נאק

סקרי JDPOWER בודקים לרוב שביעות רצון ותקלות – אבל גם הם סוקרים את נאמנות הלקוחות למותגי הרכב שהם קונים. ותוצאות הסקר האחרון בארצות הברית מגלה כי מותג הרכב לו האמריקאים נאמנים ביותר הוא סובארו אשר מוביל עם 61.5% מלקוחותיו שנשארים מאחורי מנוע הבוקסר. אחרי סובארו ברשימת המותגים העממיים תמצאו את טויוטה עם 59.5% ואת הונדה עם 57.7 אחוזי של לקוחות חוזרים.

• רוצים רכב חדש? עכשיו אתם יכולים!

הנה דירוג שימור הלקוחות בארה"ב לפי JDPOWER
הנה דירוג שימור הלקוחות בארה"ב לפי JDPOWER

הסקר בחן האם לקוחות רכשו או עשו עסקת ליסינג לרכב חדש מאותו המותג שקיים כבר אצלם – כאשר הנאמנות נבחנה בקרב מי שבחר באותו מותג כפי שהיה לו בטרייד-אין. הסקר בחן עיסקאות שהתקיימו בין יוני 2018 לחודש מאי 2019 וכוללים את כל השנתונים.

דירוג שימור הלקוחות בקרב מותגי הפרימיום. לקסוס מובילה. צלום: JDPOWER
דירוג שימור הלקוחות בקרב מותגי הפרימיום. לקסוס מובילה. צלום: JDPOWER

בקרב מותגי היוקרה 47.6% מהלקוחות של לקסוס חזרו לרכוש/ליס לקסוס חדשה. במקום השני תמצאו את מרצדס עם 44.2% לקוחות חוזרים ובמקום השלישי ב.מ.וו עם 43.6 אחוזים. הסוקרים ציינו בהשתאות את ההישג של לקסוס לאור העובדה שמרבית לקוחותיה הם בקבוצות רכבי הפנאי RX ו-NX.

• מבחן דרכים לקסוס RX היברידי

לקסוס החביבה על האמריקאים עם הצלחה בעיקר עם דגמי הפנאי כמו ה-RXL שבצילום. צילום: לקסוס
לקסוס החביבה על האמריקאים עם הצלחה בעיקר עם דגמי הפנאי כמו ה-RXL שבצילום. צילום: לקסוס

צפו גם בזה

שיתוף פעולה חינני בין YAKIMA יצרנית מנשאים לשטח לבין פורד שיש לה טנדר ריינג'ר חדש לקדם. צילום: פורד

YAKIMA בונה פורד ריינג'ר

טיפטופים ראשונים ממה שנראה בתערוכת SEMA בקרוב - תערוכת שיפורי הרכב ואביזרי הרכב הגדולה בעולם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

16 + four =