יום שישי , 26 אפריל 2024
לקראת הצגת עידכונים לטנדר מיצובישי נזכרת ב-40 שנות ייצור של ה-L200. צילום: מיצובישי
לקראת הצגת עידכונים לטנדר מיצובישי נזכרת ב-40 שנות ייצור של ה-L200. צילום: מיצובישי

מיצובישי טרייטון טיזר: מיצובישי נערכת להצגת פייסליפט

תומר הדר

מיצובישי חוגגת ארבעים שנים לטרייטון – ונערכת לקראת הצגת הדור הבא, בערך. למי שלא זוכר, מיצובישי 200 L, או טרייטון כפי שהוא נקרא ברוב העולם היה אחד הטנדרים האמיתיים הראשונים ששווקו בישראל, כלומר עם שלדת סולם וקפיצי עלים מאחור.

בסך הכול מיצובישי יצרה עד היום מעל ארבעה מיליון טנדרים, מכל הדורות. עד אז, למי שעוד זוכר, התרגלנו לטנדר סובארו ולפניו פיג'ו. אך הסיפור של מיצובישי טרייטון החל עוד הרבה קודם, ארבעים שנים קודם בשנת 1978 עם הצגתו של טנדר שמיצובישי כינתה "מיצובישי פורטה". המנוע היה 2.0ל' פשוט למדי (2.6ל' לארה"ב) וגם גרסת דיזל בנפח 2.3 ליטרים הוצעה בשווקים מסוימים. בשנת 1980 הוצגה גם גרסה כפולת הנעה.

לקראת הצגת עידכונים לטנדר מיצובישי נזכרת ב-40 שנות ייצור של ה-L200. והנה הטיזר לדור הבא של מיצובישי טרייטון. צילום: מיצובישי
לקראת הצגת עידכונים לטנדר מיצובישי נזכרת ב-40 שנות ייצור של ה-L200. והנה הטיזר לדור הבא של מיצובישי טרייטון. צילום: מיצובישי

בשנת 1986 הוצג הדור השני שלראשונה כלל קבינה כפולה, גרסת מרכב ארוכה וכמובן הנעה כפולה. גרסה זו היתה הראשונה שהגיעה לארץ הקודש. בישראל קראו לגרסת ההנעה הכפולה "בופאלו" (כן, כמו המוצרלה). ב-1995 הוצג הדור השלישי והרביעי ("האנטר") בשנת 2005. הדור הנוכחי הוצג בשנת 2015.

אך החדשות הגדולות מבחינת מיצובישי וכמובן הסיבה לחגיגות הארבעים הן חשיפת דור מחודש של הפיק אפ. מיצובישי למען האמת לא חושפת יותר מדי מידע על הפייסליפט – אך מן התמונות ניתן להבין שמדובר ככל הנראה בעיקר בפייסליפט קוסמטי הכולל עדכון של החזית, פגושים שונים ויחידות תאורה שונות. מידע נוסף ייחשף בשבועות הקרובים. בתקווה שיכיל – כסטנדרט – גם מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות.

Check Also

קיה אוסטרליה: טנדר חשמלי זה לא פתרון

הראשון מתוך תעשיית הרכב שיוצא פומבית נגד דגם חשמלי חדש שחברתו עתידה לשווק. מנכ"ל קיה אוסטרליה מעז להצביע על המלך העירום האם זה יהיה סוף הקריירה שלו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

15 + 15 =