יום חמישי , 25 יולי 2024
מיצובישי אקספנדר - מיניוואן פלוס רכב פנאי שווה הדבר הזה. צילום: מיצובישי
מיצובישי אקספנדר - מיניוואן פלוס רכב פנאי שווה הדבר הזה. צילום: מיצובישי

מיצובישי אקספנדר

רוני נאק

לפני מספר ימים חשפה מיצובישי תמונות ראשונות של רכב כביש שטח/מיניוואן, שאותו כינתה היצרנית  NEXT GENERATION MPV כעת חושפת מיצובישי את הדגם באופן מסודר – לפחות עבור שוק הרכב האינדונזי-ושמו של המיניוואן כבישטח החדש של מיצובישי הוא: "אקספנדר" (קלטתם? המתרחב).

מיצובישי אקספנדר - מיניוואן פלוס רכב פנאי שווה הדבר הזה. צילום: מיצובישי
מיצובישי אקספנדר – מיניוואן פלוס רכב פנאי שווה הדבר הזה. צילום: מיצובישי

לפי מיצובישי למיניוואן החדש יש "נוכחות מורחבת, עיצוב מורחב, נוחות מורחבת וביצועים מורחבים". זה הם כתבו, לא אנחנו. לדברי אוסאמו מאסוקו, מנכ"ל מיצובישי: "מיצובישי X PANDER מיועד להרחיב את נכוכחות מיצובישי בשוק רכבי הכביש שטח האינדונזי ולהיכנס לשוק המיניוואנים ואף מעבר לכך".

מיצובישי אקספנדר - מיניוואן פלוס רכב פנאי שווה הדבר הזה. צילום: מיצובישי
מיצובישי אקספנדר – מיניוואן פלוס רכב פנאי שווה הדבר הזה. צילום: מיצובישי
מיצובישי פאג'רו הסוף
מקבל רכב חברה? קבלת עיזים

על פי נתוני מיצובישי, אורכו של האקספנדר הוא 4,475 מילימטרים. רוחבו הוא 1,750 מילימטרים. בין היתר, רשימת האבזור כוללת 16 מחזיקי כוסות (שוב, לא אנחנו, זה מיצובישי אמרה), קישוריות סמארטפון ושקעי USB. המנוע הוא ה-1.5 המוכר של מיצובישי, המפיק 105 כוחות סוס ומלווה בתיבה אוטומטית בעלת ארבע מהירויות, או ידנית בעלת חמש.

הקונספט אינו חדש למיצובישי - כאן זה L300 עם הנעה כפולה מתחילת שנות ה-90. צילום: מיצובישי
הקונספט אינו חדש למיצובישי – כאן זה L300 עם הנעה כפולה מתחילת שנות ה-90. צילום: מיצובישי

Check Also

מבחן דרכים ריינג' רובר איווק P200

רענון מעודן מן הפנים ומן החוץ ויחידת הנעה טורבו-בנזין מעניינת החזירה אותנו לחיקו של הריינג' הקטן המעודן והרלוונטי יותר מתמיד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 × five =