יום שלישי , 19 מרץ 2024
הסוף של מיצובישי פאג'רו? עוד שנה אחת נותרה לחתול המדבר של מיצובישי לפני שיוחלף ב...משהו אחר. צילום: פז בר
הסוף של מיצובישי פאג'רו? עוד שנה אחת נותרה לחתול המדבר של מיצובישי לפני שיוחלף ב...משהו אחר. צילום: פז בר

מיצובישי פאג'רו הסוף

רוני נאק

הכתובת הייתה על הקיר – ולא רק בתחזית ההולכת ומחמירה של תקנות זיהום אוויר – מיצובישי פאג'רו הגיע לסוף דרכו. רמז עבה כפיל ניתן עוד בשנה שעברה על ידי טסטסורו אייקווה – נשיא מיצובישי – אשר אמר כי היצור של הפאג'רו ימשיך לזמן מה, וגם הדגיש את המחוייבות של מיצובישי להרחיב את מגוון דגמי ה-SUV שהם מייצרים – ועל הדרך זונחים את הפרטיות הקומפקטיות –  אולם "משקל גדול וצריכת דלק הם נושאים מרכזיים".

כעת נודע לשטח כי למיצובישי פאג'רו נותרה רק עוד שנה אחת לפני שיוחלף על ידי רכב פנאי גדול עם 7 מושבים במתכונת דומה ל-קיה סורנטו/יונדאי סנטה פה – אם תרצו מעין גרסה מוגדלת ומנופחת של מיצובישי אאוטלנדר – אשר נחטף אצלנו כלחמניות.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV - ירוק ועם המראה הנכון. כבר אצלנו. צילום: מיצובישי
מיצובישי אאוטלנדר PHEV – ירוק ועם המראה הנכון. כבר אצלנו. צילום: מיצובישי

בנוסף יצטרף להיצע הדגמים של מיצובישי ה-ASX אשר מבושש להגיע מזה זמן, היישר לתוך הקלחת הרותחת של ג'יפונים קטנים כשהוא מצוייד במנוע בנזין. צפי ההגעה הוא בתחילת 2017. מחיר עדין לא פורסם אולם אנו משערים כי יהיה סביב ה-130 אלפי שקלים (פלוס מינוס).

מיצובישי ASX שאולי ייקרא אצלנו אאוטלנדר ספורט - בישראל מתחילת 2017. צילום: מיצובישי
מיצובישי ASX שאולי ייקרא אצלנו אאוטלנדר ספורט – בישראל מתחילת 2017. צילום: מיצובישי

חלק גדול מההחלטה לשלוח את הפאג'רו במורד הנהר נעוצה גם בהשתלטות של ניסאן על מיצובישי – אירוע שקרה רק לפני חודשים ספורים. אז נראה סדרה של מוצרים חדשים ושיתופי פלטפורמות וטכנולוגיות לכל רוחב שדרת הדגמים של שני היצרנים – כאשר ניסאן מאד מעוניינת בטכנולוגיית ה-PHEV של מיצובישי – טכנולוגיה אשר יותר מסביר נראה הרבה יותר ממנה בדור הבא של מה שעתיד להחליף את מיצובישי פאג'רו.

Check Also

BYD סיגאל – פחות מ-10,000 דולר

החלום מתגשם והמהפכה החשמלית ממשיכה להתפשט. BYD תוקפת היכן שיצרניות אחרות לא יכולות ומציגה רכב חשמלי קטן וזול בשם סיגאל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1 × 3 =