שבת , 27 אפריל 2024
ניסאן קשקאי e-Power היברידי מגיע לישראל. החל ב-208 אלפי שקלים. צילום: ניסאן

ניסאן קשקאי e-Power החל ב-208 אלף שקלים

רוני נאק

פריזבי (האמן שנודע בעבר כ"קרסו מוטורס") הודיעה על תחילת השיווק של גרסת e-Power של הניסאן קשקאי. להזכירכם במערכת e-Power יש מנוע בעירה פנימית המשמש רק כגנרטור ליצור חשמל ואת כוח ההנעה מספק מנוע או מנועים חשמליים. סוללת ליתיום קטנה משמשת כמאגר של אנרגיה זמינה ולייצוב הזרם המגיע למנועים. ההנעה היא אם כן חשמלית אבל הטעינה אינה כזו ונעשית ממנוע בנזין 1.5ל' וגם מאחזור אנרגיה בבלימה ובמורדות ארוכים. אין צורך להתחבר לרשת החשמל ואין חרדות טווח אלא לתדלק בתחנת תדלוק כרגיל. תפוקת מנוע ההנעה החשמלי עומדת על 190 כ"ס ו-33.6 קג"מ. צריכת הדלק המשולבת WLTP עומדת על 5.4ל' ל-100 ק"מ עם רמת פליטה של 122 גק"מ. שורת הביצועים מלמדת על 7.9 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מירבית של 170 קמ"ש.

ניסאן קשקאי e-Power היברידי מגיע לישראל. ארבע רמות אבזור וממשק קארפליי אלחוטי. צילום: ניסאן

בהיצע ארבע רמות אבזור: אסנטה טופ, אסנטה טק, טקנה ו-טקנה טיטי. טווח המחירים הוא מ-208 ועד 236 אלפי שקלים לגרסה הבכירה ביותר.

חבילות האבזור כוללות מסך מולטימדיה 8 או 12.3 אינץ' עם ממשק קארפליי ואנדרואיד. קארפליי אלחוטי למעט בגרסת הבסיס, מפתח חכם, בלם חניה חשמלי עם אוטוהולד, לוח מחוונים דיגיטלי, תצוגה עילית בשתי רמות האבזור הגבוהות ועוד.

לכל רמת האבזור רמת הבטיחות היא 7. זו כוללת 7 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב, בלימת חירום אוטונומית ועוד מערכות סיוע חכמות.

ניסאן קשקאי e-Power היברידי מגיע לישראל. הנעה חשמלית, טעינה ממנוע בעירה פנימית ללא חיבור לרשת או חרדת טווח. צילום: ניסאן

Check Also

קיה אוסטרליה: טנדר חשמלי זה לא פתרון

הראשון מתוך תעשיית הרכב שיוצא פומבית נגד דגם חשמלי חדש שחברתו עתידה לשווק. מנכ"ל קיה אוסטרליה מעז להצביע על המלך העירום האם זה יהיה סוף הקריירה שלו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

18 − 2 =