יום רביעי , 19 פברואר 2020
ראשי » חדשות » פיג'ו 5008 עתה מ-169,990 שקלים
פיג'ו 5008 עוקפת עלהחוף
פיג'ו 5008 עכשיו בגרסת כניסה ומחיר מופחת. צילום: פיג'ו

פיג'ו 5008 עתה מ-169,990 שקלים

שטח

קבוצת לובינסקי, המייצגת את מותגי פיג'ו, סיטרואן DS, אופל ו-MG בישראל, החלה בשיווק גרסת כניסה חדשה לפיג'ו 5008 ה-SUV שבעה מושבים של המותג. עתה מצטרפת להיצע גרסה חדשה שמצויידת במנוע PureTech 1.2 ליטר בנזין טורבו המפיק 130 כ"ס ב-5,500 סל"ד וכן 23.5 קג"מ מ-1,750 סל"ד (רק 2 קג"מ פחות מגרסת ה-1.6 טורבו). מנוע זה משודך לתיבת הילוכים אוטומטית מבית AISIN עם 8 הילוכים והודות למשקל נמוך של 1,430 ק"ג מפיקים ביצועים נאים: 10.2 שניות ל-100 קמ"ש והמהירות המרבית עומדת על 196 קמ"ש. על פי היצרן צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 20 ק"מ לליטר.

תא נהג פיג'ו 5008
פיג'ו 5008 עכשיו בגרסת כניסה ומחיר מופחת. שומרת על תא נהג ווירטואלי. צילום: פיג'ו

גרסת ה-1.2 ליטר טורבו תוצע ברמת אבזור 'אקטיב' (זהה לשאר גרסאות ה-5008) הכוללת בלימת חירום אקטיבית, זיהוי תמרורי מהירות, מערכת התרעה לעירנות נהג, מערכת התרעה לסטייה מנתיב הנסיעה, מערכת התרעה לניטור מרחק מלפנים, לוח מחוונים דיגיטאלי בגודל 12.3 אינץ', בקרת שיוט ומגביל מהירות, כניסה והתנעה ללא מפתח, חישוקי 18 אינץ', מנופי העברת הילוכים מההגה, מראה פנימית מתכהה, מצלמה וחיישני חניה אחוריים וקדמיים כולל תצוגה גרפית, מערכת מולטימדיה נשלטת מההגה עם מסך מגע 8 אינץ', חיבור בלוטות', שקע USB, Apple CarPlay, בקרת אקלים אלקטרונית מפוצלת גם למושב האחורי, 3 שקעי 12 וולט, הפעלה חשמלית רציפה לארבעת החלונות, סגירה אוטומטית של החלונות, מושבים מפנקים בריפוד בד, כוונון גובה למושבים הקדמיים, משענות יד קדמיות ואחוריות, תא אחסון מקורר בקונסולה המרכזית, בלם יד חשמלי ועוד.

פיג'ו 5008 צילום צד בתנועה
פיג'ו 5008 עכשיו בגרסת כניסה ומחיר מופחת. עדיין 7 מושבים. צילום: פיג'ו

פיג'ו 5008 גם בגרסת ה-1.2 ליטר טורבו ימשיך להציע את תא הנוסעים הווירטואלי בטכנולוגיית i-Cockpit עם לוח מחוונים דיגיטאלי בגודל 12.3 אינץ' עם יכולת להחליף אפשרויות תצוגה. כל אחד משבעת נוסעי הרכב יוכל ליהנות ממושב נפרד ועצמאי, כאשר בשורת המושבים השניה ישנם שלושה מושבים נפרדים עם 3 חיבורי ISOFIX ואת שני המושבים האחוריים ניתן לקפל אל תוך רצפת הרכב או אף לפירוק מלא.

צפו גם בזה

פותח מאמר קאדילק

מבחן דרכים קאדילק XT4 ספורט

פנאי פרימיום קומפקטי של קאדילק שלא עוצר ברשימת איבזור ארוכה ונותן הרבה יותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

9 − one =