רוני נאק
ראלי דקאר נחשב לאחד הקשים בעולם. לכן יצרניות הרכב הגדולות שאכן מחליטות להשתתף בו שופכות מיליוני דולרים על הדגמים והנהגים.
• חסוך אלפים בקניית רכב חדש – למשל 20,000 שקלים עבור רנו קדג'אר!
מתוך תקווה לגעת בתהילה ולשכנע מישהו שאולי בין דגמי הדקאר בעלי המנוע המרכזי ובין מה שנמכר בסוכנויות יש, אולי, איזה בורג משותף. רשימת השמות שישתתפו בדקאר מוכרת היטב וכוללת את מיני, את PSA ואת טויוטה. אה, וגם ססאנגיונג. היצרנית הקוריאנית הקטנה, שמאז ומתמיד התגאתה בקשיחות מכוניותיה החליטה להשתתף השנה בדקאר עם הטיבולי, אותו רכב כביש שטח שהחליט להתחרות ראש בראש מול ניסאן ג'וק ודומיו.
• מבחן דרכים סאנגיונג רקסטון
• לאילת עם סאנגיונג טיבולי
התוצאה נקראת ססאנגיונג טיבולי DKR ולמען האמת, בגלל שמדובר בססאנגיונג, חברה שאוהבת לשמור על חשאיות, אז אין הרבה מידע על הטיבולי DKR, אולי פרט לחלק אחד חשוב ומעניין: המנוע המרכזי. מדובר ביחידת כוח צנועה בנפח 6.2 ליטרים, V8 זעיר וחביב המפיק 405 כוחות סוס.