יום שישי , 2 מאי 2025
איזה מותק! סוזוקי ג'ימני החדש מסתמן כרכב שטח של ממש עם סרנים חיים, טרסנפר אמיתי ועיצוב תכליתי. אהבנו! צילום: סוזוקי
איזה מותק! סוזוקי ג'ימני החדש מסתמן כרכב שטח של ממש עם סרנים חיים, טרסנפר אמיתי ועיצוב תכליתי. אהבנו! צילום: סוזוקי

סוזוקי חושפת את הג'ימני החדש

תומר הדר

כמה חיכינו, כמה ציפינו, כמה חששנו. אז עכשיו זה רשמי: סוזוקי חושפת את הג'ימני החדש, באופן רשמי. והוא לא פחות קרבי מהסמוראי או מהג'ימני שכולנו אוהבים.

איזה מותק! סוזוקי ג'ימני החדש מסתמן כרכב שטח של ממש עם סרנים חיים, טרסנפר אמיתי ועיצוב תכליתי. אהבנו! צילום: סוזוקי
איזה מותק! סוזוקי ג'ימני החדש מסתמן כרכב שטח של ממש עם סרנים חיים, טרסנפר אמיתי ועיצוב תכליתי. אהבנו! צילום: סוזוקי

למרות שסוזוקי טרם חשפה מידע רשמי אודות נפח מנוע, אפשר להביט בשלדה הערומה וישר לקלוט: זו שלדת סולם. אפשר להסתכל בחלק האחורי מרכזי ולקלוט: זה טרנספר עם LOW. ואפשר להסתכל על שני הסרנים ולהבין שאין כאן מתלה עצמאי: אלה שני סרנים חיים , קטנים ובריאים. גבירותי ורבותי: נולד לנו רכב שטח.

איזה מותק! סוזוקי ג'ימני החדש מסתמן כרכב שטח של ממש עם סרנים חיים, טרסנפר אמיתי ועיצוב תכליתי. אהבנו! צילום: סוזוקי
איזה מותק! סוזוקי ג'ימני החדש מסתמן כרכב שטח של ממש עם סרנים חיים, טרסנפר אמיתי ועיצוב תכליתי. אהבנו! צילום: סוזוקי

למרות שסוזוקי טרם חשפה את נפח המנוע המדויק, ניתן להסתכן ולנחש שמדובר במנוע של סוזוקי סוויפט, כלומר בנפח 1.2 ליטרים. בתמונות תא הנוסעים ניתן להבחין במערכת מולטימדיה משודרגת ביחס לזו של הדגם היוצא, בקרת אקלים מקורית וסט מחוונים שעושה כבוד לאלה שזכרנו ללא כל כך טוב מהסמוראי המקורי. הג'ימני החדש יגיע ארצה כמובן בשנת 2019 ואנחנו נכין ערכת קפה.

איזה מותק! סוזוקי ג'ימני החדש מסתמן כרכב שטח של ממש עם סרנים חיים, טרסנפר אמיתי ועיצוב תכליתי. אהבנו! צילום: סוזוקי
איזה מותק! סוזוקי ג'ימני החדש מסתמן כרכב שטח של ממש עם סרנים חיים, טרסנפר אמיתי ועיצוב תכליתי. אהבנו! צילום: סוזוקי

Check Also

סוזוקי ויטארה מתחשמלת

טווח של מעל ל-400 קילומטרים והנעה כפולה - סוזוקי ויטארה חשמלית על פלטפורמה כל חדשה ועם ממדים צנועים שיכולים להבטיח גם מחיר שפוי כשהשיווק יתחיל בסתיו 2025

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *