רוני נאק
אם אתם חיים על כדור הארץ מספיק זמן אתם בטח יודעים שחיבור המילים "מיצובישי" עם "אבולושן" מוליד תמיד משהו יוצא דופן, מלהיב ומיוחד. התג "אבולושן" תמיד היה קשור לגרסאות הביצועים המיוחדות והמטורפות במיוחד של לאנסר ו-פאג'רו ובין שני אלו יש ערימה מרשימה מאד של אליפויות עולם בראלי וגביעי ניצחון בדקאר. לכן כשיוצאת הודעה ממיצובישי עם המילה "אבולושן" כדאי לשים לב.
ובכן מדובר בטיזר – קדימון – כפי שלאחרונה עולם הרכב אוהב לעשות לנו אם בהודעה של "הנה טיזר" או בהדלפה מכוונת. הפעם הגיעה הודעה ויש בה שני רבדים בטקסט הלקוני לכאורה. ראשית מיצובישי מתחילה להתרומם ממשבר עמוק שבו החברה התמוטטה והחליפה בעלים (כיום קונצרן רנו-ניסאן).
https://www.youtube.com/watch?v=0VdMVYMvdrI
היא צריכה להמציא עצמה מחדש בעולם שהשתנה מאד מאז אחרון המנהלים הקודמים כיבה את האור במשרד. ורכב התצוגה שיוצד בחודש הבא בטוקיו MITSUBISHI e-Evolution – אמור להיות ההתגלמות של התפיסה החדשה של המותג.
ובשם של הקונספט יש מסר: חיברנו הנעה חשמלית יחד עם ביצועים. אם עד היום הביצועים היו סוג של תוצר לוואי מאופי הפקת הכוח של מנועים חשמליים (כמו למשל שיא מומנט כבר מתחילת הפעולה) – הפעם יוצאת מיצובישי ואומרת היי! אנו יוצרים רכב ביצועים חשמלי. וזה מגניב. לתוך הקדרה הם מוסיפים עוד שני מרכיבים מרכזיים ב-DNA של מיצובישי: הנעה כפולה והתמחות ב-SUV. כל זה ארוך במרכב של "SUV קופה" (למשל כמו של במוו X6) ומראה אירודינאמי עתידני. מיצובישי גם מבטיחה מרכיב של אינטליגנציה מלאכותית – ובעולם שלנו זה מתורגם לאוטונומיה ברמה 3. ז"א שהנהג לא צריך לשים לב לכביש כלל כשהמכונית נוהגת את עצמה.
כל זה ובטח עוד ייחשף לקראת תערוכת טוקיו בסוף אוקטובר. יהיה מעניין לראות.